Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Det finns liiiite rättvisa här i världen trots allt!

Av grodis - 2 juli 2007 15:04

Puh...


Alldeles nyss ringde tjejen som gjort medlemstidningen förut upp mig. Den puls jag hade när jag svarade i telefonen vågar jag inte ens tänka på men det dunkade rejält. Jag vågade knappt säga som det var, och än mindre fråga om hon mot förmodan hade materialet kvar i sin burk....


Det hade hon!!!

Jag blev så glad, så lättad att några tårar kom. Torkade dem snabbt och försökte samla ihop mig så gott jag kunde. Hon är på semester, men kommer hem imorgon och ska då skicka över en skiva direkt hem till mig.


Jag är SÅ enormt lättad. Så glad!!!

För en gångs skull går det vägen åt rätt håll. Det finns liiite rättvisa här i världen iallafall.


Och huvudvärken jag har nu är inte att leka med kan jag lova....

Detta var lite för spännande för min smak...


Tusen, tusen tack för ert pepp, stöd och idéer om vart skivan kan finnas! Vi får se om den dyker upp en vacker dag - det brukar ju vara så... Men jag kan för mitt liv inte förstå vart den tagit vägen?!


Måste vara katten..... ;-P

 
 
Elin

Elin

2 juli 2007 15:29

Jippi!! Åhhhhh, så skönt!!!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

clin

2 juli 2007 16:23

Åh, så skönt! Tänkte på dig idag och undrade hur det hade gått!!!!!!!
Kraaaaaam C!

 
Sarah

Sarah

2 juli 2007 17:33

Gums, vad skönt att det ordnade sig!! :-)

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

Kryttet

2 juli 2007 19:35

ÅHHHH vad härligt!!!!! Vad bra att det löste sig i alla fall!!

Skulle inte förvåna mig om den andra CD'n kommer att dyka upp när du fått kopiorna ;) Brukar vara så ;)

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

2 juli 2007 23:33

Himmel så skönt att läsa att hon hade kvar det.
Stackars dig som du måste ha mått. Jag lider verkligen med dig gumman. Usch.
Skickar en kram för att du ringde fastän det måste varit jättejobbigt.

http://ff.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

2 juli 2007 23:48

Hurra vad skönt att det löste sig vännen. Jag kan se framför mig hur nervös du var i telefon. Nu har det löst sig, jag hoppas du kan sova gott i natt.
kramis

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Tess

Tess

3 juli 2007 08:51

Så skönt. Har tänkt så på dig. Då kan du släppa den pressen nu. Puh.

http://www.malika.se

 
Busmamman

Busmamman

3 juli 2007 09:20

Men ååååå vad skönt!!
Vilken lättnad :D

http://busmamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards