Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 5 juli 2007

O M G!!?!

Av grodis - 5 juli 2007 00:13

Oh My God....


Oh My God...


Sh-t! Sh-t! Sh-t!


Förlåt min dåliga svenska, men just nu är det PRECIS det jag tänker...

Efter en superdupertrevlig tjejkväll hemma hos E med gooood mat (mumsig lasagne) och underbar efterrätt (hallon panacotta) och en massa prat och skratt *TACK goa E, S och S!!* kommer jag hem och sätter mig vid datorn. Då det var problem med att komma in på Swedbanks sida och betala moln t-shirten från Meandi igår kväll gjorde jag det ikväll istället. Efter det tänkte jag bara glutta Passagen-mailen en snabbis för att se om det blivit officiellt på Bolivialistan vilken familj som fick barnbeskedet i fredags.


Jag satte ärligt talat i halsen.

Fick hjärtklappning.

Blev alldeles varm.

Trodde inte mina ögon.


Den familj som fått barnbeskedet i fredags har fått en liten tjej född i december 2006 från Santa Cruz. Och nu till det fantastiska. Helt, helt knasiga....

DE HAR VÄNTAT SEN SLUTET AV MARS - I ÅR!!!!!!!

Gaaaaaah.... bara 3 månader!


TRE MÅNADER!?!??!


Jösses amalia........


Familjen själv är chockade och väldigt överraskade. De har tydligen 2 adopterade barn sedan innan från Colombia också.


Helt sanslöst detta...

Undrar om jag kommer kunna sova inatt....


Whiiiiiiiiiiiiiiiiii.........!!!!!!!!

 
 
Monica

Monica

5 juli 2007 00:32

Wiiiiiiiiiiiiii säger jag med. WOW det här blir spännande. Tänk om det inte dröjer länge innan ni får besked. gulp

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Tess

Tess

5 juli 2007 06:46

Heeeeeeelt underbart!!! Så härligt, att det kan gå så fort. Men samtidigt så svårt att ställa in sig på allt mellan 3 månader och 1 år, den tiden kommer inte att bli lätt. Men det blir ju ett litet barn till er i slutänden, det kommer att göra att ni klarar det!! KRAM.

http://www.malika.se

 
Elin

Elin

5 juli 2007 08:45

Wohoooo!! Så häftigt!! Håller tummarna föra att det fortsätter flyta på nere i Bolivia.

http://sedlacek.se

 
Åse

Åse

5 juli 2007 09:47

Wow!! Så snabbt!!! Hoppas för liknande besked för er del!!

http://didriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Majjen

5 juli 2007 09:52

Oj, det var snabbt! Så härligt och omtumlande för den familjen!! Grattis till dem!
Men när börjar man räkna "kö-tid" då? Är det när alla era papper kommit ner till Bolivia och ni fått tilldelat vilket domstolsområde ni kommer att tillhöra??? eller är ni i kö redan nu??? Jag hoppas innerligt att det går fort även i fortsättningen så att ni snart får ert lilla pyre!!! Tänk, det blir kanske en jul utomlands för er!!!???
KRAMAR

 
Pipe Line

Pipe Line

5 juli 2007 10:14

Åh, det är ju fantastiskt! Med det tempot kan det innebära att ni får ert barn redan 2007!!! :-)

Lite nyfiken - vad är det för Bolivialista du menar? Hur gör man för att hitta dit?

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Humlan

5 juli 2007 14:19

Här kommer ett till wiiiiii!! Helt galet, roligt, underbart!!! Ni kanske måste ställa om er snabbt för att ta emot Liten, gud vad spännande!!! :)
~Kram~

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

5 juli 2007 16:07

Oj så snabbt!
*ler* Det innebär att ni snart kan få besked ni med. Himmel så underbart! Jag hoppas så för er skull. Men inte att det går för fort. Det är ju mycket som ska hinnas med innan också.

Underbart. Är så glad för er.

Kram!

http://ff.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards