Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

Vi är med vagn!

Av grodis - 20 juli 2007 08:33

Vi gjorde det. Vi slog till.

Vi är med vagn..!!


Inte någon tvekan ens. Vagnen var verkligen jättefin och fräsch och i o m att det även följer med en Baby travel mjuklift IFALL vi skulle få en riktigt liten, så känns det nu SÅ BRA!

Tjejen som sålde vagnen berättade att hon insett att hon nog satt för lågt pris, för det hade ringt i ett under hela dagen och t o m redan på kvällen INNAN jag ringde hade hennes mobil fått SMS (som hon missat och inte sett förrän morgonen därpå EFTER jag hade ringt!) så jag inser vilken flax vi haft och det var inte läge för någon prutning. ;-)

Nu står den där, hemma i vårt vardagsrum. Vi ska såklart inte ha den där, utan den ska rullas ut i förrådet efter jag hittat något skydd att lägga över den. Så nöjd och så kul!


Känns bara så overkligt. Att VÅR Liten ska ligga där inom en inte allt för avlägsen framtid. Jösses....... *tår i ögat*


Annars mår jag rätt pissigt idag. Jag har sprängande huvudvärk och mår lite illa. La mig tidigt igår, också med huvudvärk, och det känns inte kul att vakna med samma. Jag får dricka mycket vatten och hoppas att det hjälper, för alvedonen jag tog imorse när jag gick upp verkar inte hjälpa ett dugg, trots att det är en 1 grams...

Är nog lite spänd att höra från BFA idag... för jag vet ju att hon kommer läsa mitt mail.... *usch*


Men, men... beslutet är fattat och jag vet att allt kommer ordna sig.

Till slut.....


Tack för alla fina kommentarer. Ni är helt fantastiska! :´-)

 
 
Ingen bild

Linda *

20 juli 2007 11:28

Å vad roligt :) det var nog meningen att just ni skulle ha vagnen :) Hoppas huvudvärken försvinner fort fort. kram

 
Ingen bild

Åsapåsa

20 juli 2007 14:10

Va kul att ni köpte vagnen! Va fin den är.
Kan nästan se framför mig hur du kör runt med vagnen i vardagsrummet och drömmer om LITEN;-) Kan du fatta att ni verkligen väntar barn nu? Jag tycker att du är helt underbar som delar med dig av "resan" till erat barn.
Hoppas huvudvärken har försvunnit.
Kram Åsa

 
Jessica

Jessica

20 juli 2007 18:58

Åh vad roligt :)
Grattis!
Vagnen såg så fin ut på bilden!!

Gillar dessutom din nya design på bloggen skarpt!
Kanon fint.

Hoppas ni får en bra helg nu och att huvudvärken snart ger med sig.

Kram!
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

20 juli 2007 19:49

Grattis till vagnen!
Ibland SKA man ha tur. :)

Jag hoppas huvudvärken och alla andra krämpor du kämpat med idag gett sig nu. Vill ju inte att du ska bli sjuk heller vännen.

Jag hoppas ni har det trevligt hos mormor och kan koppla av och njuta.

Och även om det är jättesvårt så försök att inte grubbla på handledaren. Du har gjort det du ska nu.

Många kramar!

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Petra

22 juli 2007 17:19

Åhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Jag är så avis, vill oxå ha vagn, ligger på golvet o sparkar o slår, hihi

 
Ingen bild

MW

7 augusti 2007 00:19

BFA - förr Göteborg, nu ?

FFIA - både förr och nu Göteborg = Vår förening !

Vi har 2 lyckor - Lycka till !-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards