Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 mars 2007

Sköna fredag!

Av grodis - 2 mars 2007 13:19

Äntligen fredag. Wow, vad tiden rusar fram!Jag mår finfint och känner mig riktigt pigg idag. Blir nog en rask promenix ikväll också innan jag slår mig ner i soffan och kikar på TV och äter god mat. Maken ska iväg på AW (After Work) ikväll och man vet ju aldrig när han kommer hem... ;-)Fått i mig 1 liter vatten nu iallafall, alltid något! Blir 1 liter till innan jag går hem från jobbet och sen blir det minst 0,5 liter (säkert mer) under kvällen! Men då mineralvatten med citron och is - min nya fredagsdrink! ;-PI helgen kommer det bli full fart hemma på gården. Imorgon får vi våra nya fina mörkgrå element i granit! Kommer bli helläckert i vardagsrummet! Mått ska också tas på våra fönster och det ska "designas" fönsterbrädor som går "in i fönstrena". *undrar om någon förstår?*Det jag ser fram mest mot imorgon är dock att jag och en vän ska iväg och spå oss! Min vän har varit där förut och spåkvinnan har prickat in många saker klockrent! Sånt som hon ABSOLUT INTE kan veta. Lite småläskigt, men spännande... Återkommer givetvis med en rapport imorgon.. :-)

 
 
Monica

Monica

2 mars 2007 13:43

Men nu blir jag nyfiken förstås. Var hittar man en spåkvinna?
Vad roligt att läsa att du känner dig pigg. Härligt med promenader, jag var ute förut, men fy vad slaskigt vi har fått.
Jag har bytt blogg, den andra funkade inte alls bra tyckte jag. Jag valde samma som dig, den verkar helt ok.
Kram och ha en trevlig helg!

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
KvinnaFruMamma

KvinnaFruMamma

2 mars 2007 14:58

Hej!
Här har den till som blir gräsänkling i kväll.
Bra att du får i dig vattnet, nu sporra du mig oxå*tackar*
Ni få verkligen ha så trevligt hos spåtanten, vill oxå spå mig då det är 2½ år sedan sist. Fast jag fuskar lite, har köpt egen tarot som jag försöker lära mig tolka. Vill försöka fördjupa mig då jag tycker det är väldigt intressant=)
Trevlig Fredag!

http://kvinnafrumamma.blogg.se

 
Manne

Manne

2 mars 2007 16:57

Uppdaterar mig lite snabbt...

Kul att höra att du mår finfint! Det är du och ni värda, glöm aldrig det.
Låt ditt vackra hjärta få vara med hos spåkvinnan så kommer nog mycken sanning fram.

Kram!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Åse

Åse

2 mars 2007 18:56

Vad spännande med en spåkvinna. Du måste rapportera vad hon sa sen.

Han en trevlig helg!

http://didriksson.blogg.se

 
Magdalena

Magdalena

2 mars 2007 21:35

Hej!
Vad spännande att spå sig. Hoppas få höra sen om det var något som stämde.
Det är inte lite vatten du dricker om dagarna, en fråga bara, får du kissa mycket? ;o)

Kram och ha en skön helg!!


http://linnealiten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards