Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 5 mars 2007

Sorry... svart igen...

Av grodis - 5 mars 2007 12:18

Men jag hittade ju så snygg bild på läckra orangefärgade tulpaner så jag kan bara inte låta bli att låta min blogg vara svart ett tag. ;-PDet är INTE för att jag mår dåligt - tvärtom! Nu väljer jag svart bakgrund av helt tvärtom anledning, för jag mår bra! Trots att jag var dödstrött imorse känner jag mig nu pigg och det gör mig glad och tacksam. Strax ska jag gå ut och ta en lunchpromenad tänkte jag och höra lite fågelkvitter, härligt! Våren är sakta, sakta på väg.För första gången på många år så ser jag fram emot en vår och sommar. Förut har jag mest haft ångest för att det inneburit mindre kläder på kroppen. Mindre plagg att försöka "gömma" sig under. Så är det väl lite fortfarande, men samtidigt så mår jag ju bättre rent mentalt i år, för jag vet ju att jag gör något åt känslan. Jag jobbar med det. Jag jobbar med mig själv, både fysiskt och psykiskt!Helgen har varit jättetrevlig med många besök hemma hos oss och jag har gått långa raska promenader både lördag och söndag, vilket också känns toppen. Som vanligt går ju helgerna allt för fort och man önskar att de var dubbelt så långa, men det är inte mycket att göra åt. Jag får se det positivt - går tiden fort, så går det ju även fort framåt vad gäller adoptionsgrejen! ;-DDags att bege sig ut - i vårluften!

 
 
Manne

Manne

5 mars 2007 14:18

*ler*

Vår? Nä Haloween!
Skön färg på tulpanerna dock. :)
Ombyte förnöjer..fast lite svårt att se ramarna!

Visst skall det bli härligt att få möte våren och sommaren med nya sinnen.
Längtar som tusan, måste vara vårkänslorna!

Kramar!

http://one2many.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards