Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av grodis - 5 oktober 2006 22:16

..bättre än tröstätning, som jag annars brukar ta till när jag mår dåligt.Idag har jag shoppat (läs fyndat!) marimekko-prylar för HALVA PRISET! Så det bidde 2,5 meter av tyget ni ser på bilden till paneler till nya sovrummet + en skål (fast i mörkgrått och inte klar som bilden) till vardagsrummet och vår snygga mörkgrå fondtapet. Finfint tror jag det blir!Och det för 400 spänn!

Av grodis - 5 oktober 2006 15:53

Vad är det som är fel?! Något är generalknas med min kropp. Jag har så ONT i mina leder, ont i axlarna, ont i nacken. Idag vaknade jag med värsta nackspärren, och jag kan inte titta åt vänster längre.Har en teori, och det är att det kanske är min utrensning av slaggprodukter som gör att jag mår så här? Något är det iallafall, för detta är inte normalt.Vikten står still också... +/-0 blev det hos VV idag på vägningen.. *suckar*Finns det en skrot för skitkroppar!?

Av grodis - 5 oktober 2006 11:15

..inga glada tjut och hejarrop idag heller.. *suckar tungt*Maken fick en ny chans och äntligen fick vi tag i kösamordnaren på Familjerätten!!Dock var det inga jätteroliga och upplyftande nyheter direkt. Enligt maken så hade hon sagt att det är 4 före oss i kön. Hon visste EJ status ang. om de gått utbildningen än eller ej!? Mest troligt blir det INTE under oktober, och KANSKE i november....*dubbel-, trippel och BLÄSUCK!!*Så besviken.... :´-(

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards