Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 20 oktober 2006

Av grodis - 20 oktober 2006 11:08

Shit. Vad har jag gjort?Har jag gjort bort mig totalt nu? *hoppas inte*Jag har äntligen (efter peppning av en kompis som själv fick medgivande i onsdags!) mailat till två instanser som har hand om hemutredning inför adoption och ifrågasatt den långa väntetiden. Kompisen (kallar henne P) sa igår att hon själv var "skitdryg" under våren/sommaren och låg på som en liten iller och det lönade sig i slutändan!Så, nu har jag gjort mitt och skrivit ihop 2 mail och nu är det bara att vänta på en reaktion. OM det blir någon alls. *hjälp!*--------------Uppdaterat 30 minuter efter(!)Vi har fått svar!"Hej på er, jag förstår att ni är otåliga. Jag har kollat i kön och vad jag kan se är det tre par före er ansökan. Det borde bli utredning innan årsskiftet i alla fall.hälsningar XXXXXXX"Nu är det alltså TRE par innan oss, så det HÄNDER ju saker ändå! :-)) Förra veckan när jag ringde fick jag ju besked om fem par innan..!Whohoooo!!

Av grodis - 20 oktober 2006 09:46

Nu är det fredag igen och denna vecka har känts seg och väldigt lång. Har nog att göra med att jag festade till natten till måndag och inte riktigt kommit i fas igen efter det. Man börjar bli gammal... ;-)Idag kommer min älskade farmor från norrland och hälsar på oss i 1 vecka framåt! Hurra! Det är flera år sedan hon var ner och hon ska bo hos min pappa men jag ska försöka träffa henne så mycket jag kan. Är ledig på måndag iallafall så jag får 3-dagars helg, skönt! Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt, men jag funderar på att ta med farmor hit! Imorgon ska maken på fin middag i Blå hallen i Stockholm. Hans företag firar 150 år nämligen. Synd att inte respektive får följa.. snålt.. ;-P Jag får mysa hemma med katten istället och hyra en riktig tjejfilm tror jag. Brokeback mountain har jag hör ska vara bra!?Må så gott alla och ha en riktigt skön helg nu!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards