Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av grodis - 19 oktober 2006 21:16

Ikväll hittade jag dessa länkar och det bara brast totalt. Jag har gråtit, gråtit, gråtit och gråtit... Herrejösses amalia, vilken resa vi kommer få vara med om.. OM allt går som vi vill!! :´-))Kolla dessa länkar och gråt en skvätt av glädje ni med vetja!Par hämtar son/lillebror i Bolivia!Par hämtar dotter i Bolivia!Par hämtar dotter i Sydafrika!

Av grodis - 19 oktober 2006 13:40

Jag har hittat ett nytt forum på nätet som verkar kanon! Kolla in Familjelycka!

Av grodis - 19 oktober 2006 10:46

Jag började ju med minipiller (Cerazette) i söndags och har alltså bara tagit 4 piller än så länge. Redan kan jag känna förändringar i kroppen! Och det är INTE förändringar jag välkomnar direkt....1) Svullen2) Humörsvängningar3) Brösten har vuxit (behöver INTE det!)4) Vikten har ökat drygt 1,5 kg på några dagar *suckar*Jag GER UPP! Kapitulerar... Vad sjutton ska jag göra??! Jag har redan 20-25 kg extra att bära omkring på och det minsta jag behöver är fler! Jag kämpar med min övervikt, men går inte ner ett gram! Behöver bara TITTA på godsaker/vin/mat så går jag upp! :-(Alltså, är det så att jag går upp massa kilon av dessa Cerazette så skiter jag fullständigt i dem! *suckar* Men just det att brösten vuxit så.. varför?! Redan? Så här kort tid efteråt? Inbillning..? Nej, tyvärr...Jag tänker avregistrera mig hos Viktväktarna idag. Jag ger upp. Jag har sen i augusti gått ner skrattretande lite (typ 1 kg eller så..) och anser inte att det är värt att lägga ner 350 spänn i månaden på att skämmas på en våg inför allmänheten. Hädanefter väger jag mig hemma och ALDRIG någonsin mer ska jag kliva in hos VV igen! 3 gånger på raken har jag anmält mig där och misslyckats. Aldrig mer!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards