Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2006

Härliga fredag!

Av grodis - 20 oktober 2006 09:46

Nu är det fredag igen och denna vecka har känts seg och väldigt lång. Har nog att göra med att jag festade till natten till måndag och inte riktigt kommit i fas igen efter det. Man börjar bli gammal... ;-)Idag kommer min älskade farmor från norrland och hälsar på oss i 1 vecka framåt! Hurra! Det är flera år sedan hon var ner och hon ska bo hos min pappa men jag ska försöka träffa henne så mycket jag kan. Är ledig på måndag iallafall så jag får 3-dagars helg, skönt! Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt, men jag funderar på att ta med farmor hit! Imorgon ska maken på fin middag i Blå hallen i Stockholm. Hans företag firar 150 år nämligen. Synd att inte respektive får följa.. snålt.. ;-P Jag får mysa hemma med katten istället och hyra en riktig tjejfilm tror jag. Brokeback mountain har jag hör ska vara bra!?Må så gott alla och ha en riktigt skön helg nu!

 
 
Magda

Magda

20 oktober 2006 10:59

Trevlig helg till dig också. Ta hand om lilla farmor! Vart i Norrland bor hon? Inte så högt upp som Piteå va?

http://magda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

solna-madde

20 oktober 2006 11:09

Visst är det skönt med fredag! Jag kan varmt rekommendera Brokeback mountain, en vacker film!
Åh, Åsby..... där har jag inte varit på flera år.... brukar svänga förbi där när jag är hemma hos mamsen.
BTW, vi hade också en resedagbok när vi var i Vietnam som du kan få ta del av. Den är väldigt privat skriven så jag vill inte lägga ut adressen på nätet men du kan ju skicka ett mejl ;-)

Trevlig Helg!
kram

 
Ingen bild

Grodis

20 oktober 2006 11:12

Magda> Ja, jag ska ta hand om henne ordentligt! *lovar* Hon bor utanför Dorotea så nej, det är inte lika långt upp som Piteå. :-) Har ni fått snö än?? *brrr* KRAM!

 
Ingen bild

Grodis

20 oktober 2006 11:20

Solna-madde>>You´ve got mail! ;-P Åsby är kanonmysigt och det ska bli spännande att se hur det bivit efter ombyggnationen! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards