Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 4 november 2006

Av grodis - 4 november 2006 11:40

Igår slutade jag tidigare från jobbet och maken som var ledig kom in till stan och vi åkte till Viktors grav tillsammans med makens mamma och tände ljus... Det är femte gången vi upplever Allhelgonahelgen och det känns alltid lika tungt, men samtidigt fint att se alla ljus som brinner på kyrkogården, hos dem som inte finns med oss fysiskt längre...Eken som Viktor vilar under hade släppt nästan alla löv och vi fick rensa bort en hel del innan man såg enriset och kärleksörten jag lagt ut. Ljungen har hållit sig bra och såg fin ut. Viktors farmor tände ljus, och jag och maken tände varsitt för vår son. Så nu har han 3 ljus hos sig... Vi kan inte åka dit ikväll som vi brukar vid allhelgona, för då ska vi ut med min kära vän Soff78 och hennes man på restaurang och äta gott och umgås. Ska bli jättemysigt och trevligt!Viktors änglaljus brinner just nu här hemma för för honom och alla andra änglabarn och självklart alla våra nära och kära som inte längre finns med oss fysiskt, men i våra hjärtan...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards