Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 8 november 2006

Av grodis - 8 november 2006 14:01

Jag har gjort ett PERSONLIGHETSTEST!Inåtvänd - Upplevande - Abstrakt - Känslostyrd personSÅDAN ÄR DU:Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera. Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.Jag säger bara 2 ord ang. detta personlighetstest... och det är att DET STÄMMER!

Av grodis - 8 november 2006 08:32

http://www.bfa-a.se/index.php?option=com_content&task=view&id=322&Itemid=62Jösses.. vad det rullar på!!! *peppar peppar* :-D

Av grodis - 8 november 2006 08:16

Efter en minst sagt pissig start på gårdagen så slutade den toppen! Vi blev hembjudna till Soff78 och hennnes make (som vi skulle varit ut och ätit med i lördags men som blev inställt pga min magsjuka) på mat och trevlig samvaro. Vi kom dit vid 17.45 och möttes av stora, varma famnen och jättegod mat som de lagat. Det var inte första gången våra män möttes, men första gången de/vi hade chansen att sitta ner bara vi och samtala och det var väldigt, väldigt mysigt och trevligt! Och ROLIGT! Soff78:s make har väldigt mycket humor! :-D Precis en sån kväll som igår var precis vad jag behövde.Jag och Soff78 tog en långpromenad med deras voffsing Harry när vi ätit och våra män dukade av och tog hand om disken. ;-) Väl tillbaka så fick vi kaffe/thé och jag och Soff´s make drack lite whisky och Soff drack lite "sötslisk"... *fniss* (internt)Soff78 och jag hade även klädbytardag igår! Jag gav bort mina nästan sproilans nya termobyxor i stl. 40 och som jag INTE kan ha och inte kunnat haft på flera år och fick inte mindre än 3(!) jeans + 1 tunika i gengäld! *gulle* Vi har nämligen varit stöpta i samma form jag och Soff78. Vi är/var lite av tvillingsystrar rent utseendemässigt förra vintern, men skillnaden numera är 20 kg då Soff78 så otroligt starkt och duktigt jobbat med sig själv och sin viktminskning! Jag är mäkta imponerad och avundsjuk (men INTE missunnsam!) och önskar att jag i min tur i framtiden får skänka bort dessa jeans igen till någon när jag är X antal kilon lättare så de är för stora... ;-)Tack för att du är en så underbar vän Soff! *love you*Och hälsa maken så jättemycket! Snart är det december och då får vi bjussa igen på lite god glögg o mat!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards