Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 22 november 2006

Av grodis - 22 november 2006 23:03

..snart är det bara 11 dagar kvar till dagen då vårt livs resa startar på allvar. 11 dagar som kommer gå fort, fort! Vi är fullbokade fram till dess och jag har festligheter inbokade både imorgon torsdag + fredag + lördag! Puh... Men, det är trevliga tillställningar och man behöver ju inte nödvändigtvis festa loss med alkohol varje tillfälle, så jag har bestämt mig för att köra imorgon och på lördag, men på fredag är det taxi hem som gäller! ;-)Imorgon torsdag har jag vunnit 2 st biljetter hit som jag och maken ska gå på tillsammans med 2 vänner/kollegor till mig och deras män. Rooooligt! Årets första julbord och tydligen ska det vara väldans bra där. :-)På fredag är det fest med arbetskamrater och det ska bli jättetrevligt! Lördag ska vi träffa de andra paren vi gick Föräldrautbildningen med i våras och äta god mat. Vi blir bjudna på varmrätten och dryck till maten, men ska ha med oss förrätt. De andra paren fixar efterrätt + sallad & bröd så det blir lite knytis. Trevligt ska det bli! Ännu trevligare är att 2 par av 4 är godkända. Och vi andra 2 par som är kvar har nu båda fått kallelse till vår hemutredning så vi är alla snart färdiga! :-)Kursen i Flash idag gick bättre än jag väntat. Det är faktiskt riktigt kul när man känner att man börjar förstå LITE iallafall! Fortsättning på kursen om 1,5 vecka och sen är det bara att träna, träna, träna...Nu är det god natt!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards