Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 24 november 2006

Av grodis - 24 november 2006 14:18

Nu är jag piggare! Skönt.Sprungit runt som en liten iller på lunchen och shoppat! Hittade 2 fina tunikor med omlottskärning och 3/4 ärm på KappAhl till 25% rabatt. 2 linnen på Lindex.Hann även in på Glasbanken och inhandlade 1 flaska rött gott vin är inhandlat tills ikväll och även 2 "drink på flaska" som jag kan smutta på medans jag gör mig iordning.Nu ska här partajas! Roligt ska det bli ikväll och jag ser fram emot en trevlig kväll tillsammans med arbetskamraterna på privat tid. Det var lääääänge sen!

Av grodis - 24 november 2006 08:36

Hualigen... idag är jag trött.Kom hem vid 24-tiden inatt efter att ha varit på julbord med konsert med bl a Jonny Logan, Pandora, Nordman,Nick Borgen & Greta från Bollnäs(!?!) En massa avdankade artister med andra ord... ;-)Julbordet var jättegott och jag åt sill, lax, ägg, paté för fulla muggar UTAN potatis till! INGA köttbullar, prinskorv, Janssons frestelse eller annat (gillar inte..) men däremot lite fruktsallad + lite grädde till efterrätt och några chokladbitar till... Jättetrevligt sällskap hade vi och det var tur, för annars hade vi nog åkt hem efter maten.Ikväll är det party igen! Känner mig inte så laddad just nu, men hoppas att det vänder under dagen, för ikväll hade jag inte tänkt köra utan ta taxi hem. Maken passar på att umgås med sina vänner och förmodligen sover han över hos en av dem. Vi har fullt upp just nu, och det är nog bra för då hinner man inte tänka så intensivt på hemutredningen. Dock ska jag förbereda mig på att ringa lite samtal nästa vecka och boka in bl a läkarbesöket för oss i januari.*10 dagar kvar....*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards