Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 29 november 2006

Av grodis - 29 november 2006 08:29

Jösses.. det var ett långt ord!Jag har fått "tjuvrapport" från det par som vi gick föräldrautbildningen med i våras och som startade upp i måndags. De skriver att mötet gick bra men att de var nervösa. De tyckte även att tiden gick fort och det kändes som om det blev lite ytligt, men att det tar de igen nästa gång! Vidare skriver de att de gått igenom sånt som de behöver fixa som bl a: - Boka läkartid- Rapport från försäkringskassan- Referenser De hade i måndags även pratat om deras motiv till adoption och lite om deras relation. De hade hunnit boka in 3 möten FÖRE jul och 2 möten efter (varav 1 hembesök) snabba puckar! :-) Då kanske vi hinner med iallafall 2 möten före jul?!? *hoppas*Vad SKÖNT att få veta lite i förväg så (kanske) jag kan slappna av lite i det... Jag är så disträ och okoncentrerad just nu och det ända som hägrar i mitt huvud är måndagen och starten på vår Hemutredning! Lite drygt, men säkert helt normalt....5 dagar kvar!

Av grodis - 29 november 2006 08:21

Det går INTE bra för mig just nu. Iallafall inte när det gäller att komma ur sängen på mornarna... Jag är SKITTRÖTT!! När klockan (läs mobilen) ringer vid 06:30 så önskar jag att jag kunde masa mig ur sängen direkt istället för som nu, snoosa x 30-45 minuter.. eller som idag.. 1 h... så den slutade ringa. *ehum* Klockan 07:30 vaknade jag med ett ryck och fick panik. Bara 30 minuter kvar tills jag ska vara på jobbet! Tilläggas kan att vi bor 1,5 mil från jobbet också och det tar ca 20 minuter att ta sig till jobbet... och imorse var jag bara tvungen att duscha för att vakna till liv. 08:15 ramlade jag in på jobbet med dåligt samvete för jag är sällan här före 08:00...utan den är alltid 08:02 eller 08:04... SKÄRPNING!Som ni förstår så har min ambition att äta frukost hemma som jag skrev om förut falerat totalt också....*gäspar stort*K A F F E T A J M!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards