Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 26 november 2006

Av grodis - 26 november 2006 23:08

..att blogga om idag, men skriver lite ändå.Dagen har tillbringats hemma. Tvättat som vi alltid gör på söndagar, pysslat lite bl a skruvat ihop ett skåp som jag ska ha under handfatet på min och Sally´s (kattens) lilla toalett. Skurade rent lilla toaletten och ställde iordning alla flaskor och annat (jösses vad mycket man har som tjej!) så nu ser det mycket trevligare och fräschare ut! Skönt att ÄNTLIGEN få det gjort! Har tänkt på det länge... Sen att skåpet var i helt fel mått, det ordnade min pappa som var på besök och maken. Tur det finns såg! ;-)Jag fixade lite käk och vi åt tillsammans och sen pysslade jag och maken lite till på övervåningen och nu har jag slösurfat en stund medans jag druckit en kopp chai-te. Gott!Nu väntar en ny arbetsvecka och jag hoppas och tror att denna vecka blir lite lugnare än förra veckan. På tisdag har jag massage inbokat och torsdag är det frissan som gäller! Måste ju vara nyklippt och fin tills hemutredningen startar... ;-) Tiden går så fort nu att jag inte hinner med för fem öre! *gulp*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards