Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 7 november 2006

Av grodis - 7 november 2006 09:46

Usch, vilken pissdag.Ytterligare ett möte idag resulterade i hetska diskussioner där jag som fackligt ombud förde vissa medlemmars talan. Efter mötet kände jag mig bara tom..ledsen... och ville hem... Kändes som om jag bar hundhuvudet.När jag kom ner på till mitt skrivbord igen så brast det. Jag blev jätteledsen och gick in på toa och grät, grät, grät. Tänkte att jag "skiter i det här j-vla dårhuset!". Det fick bära eller brista. Jag åker hem och sjukskriver mig själv 1 vecka till att börja med.Som tur är hade jag ett viktigt samtal från en kund som jag väntade på och som gjorde att jag inte kunde gå omedelbums och det var tur, för bara några minuter senare så kom min chef och vi hade ett jättebra och nyttigt samtal. Mer än så vill jag inte skriva. Men summan av kardemumman är att det känns lite bättre nu iallafall. Och jag är kvar på jobbet.

Av grodis - 7 november 2006 08:00

... men (tyvärr) bara över natten! ;-)Vi fick ett infall igår efter jobbet och var och kollade på nya Hyundai Santa Fe och vad SNYGG den är! Eftersom vi var där strax innan kl. 18.00 erbjöd säljaren oss att låna hem bilen över kvällen/natten för provkörning! Gissa vad vi svarade? ;-) Först körde vi en sväng ihop då maken fick köra. Sen bytte vi och jag fick köra hem bilen (via min far som jag och visade upp den för och han fick köra). När maken senare kom hem på kvällen efter 21-tiden så begav vi oss ut på mörkerkörning och lite kringelkrokiga skogs- och grusvägar på landet och vilken bil detta är! Men... man kan bara drömma... *suckar* Dryga 320.000 pengar är INTE vad vi har i bakfickan direkt och vi ska ju faktiskt "köpa barn" (ja, vi säger faktiskt så hemma oss emellan) först... MEN vi ska även satsa på att köpa åtminstone en nyare bil innan Kotten är hemma hos oss och då gärna en kombi och en automat. Det är väl ungefär de kraven vi har... Plus att det ska vara en ganska ny bil (från 2002 och framåt) och gärna 4-hjulsdrift... osv osv.Men håll med om att denna Hyundai Santa Fe V6 2,7 är skitsnygg!? PS. Trodde ALDRIG jag skulle blogga om bilar..!? DS.

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards