Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 30 november 2006

Av grodis - 30 november 2006 21:07

Klockan är över nio på kvällen och jag jobbar fortfarande... Kanske dags att dra sig hemåt innan jag ska vara tillbaka igen kl. 08.00 imorgon bitti..?Myyyyycket jobb är det och jag jobbar bäst när jag jobbar på kvällen för då blir man inte avbruten av ringande telefoner, arbetskollegor som ska prata osv osv...*gäspar stort*

Av grodis - 30 november 2006 17:23

Åh, vad jag älskar att gå till frissan! Idag var det iofs bara klippning och ingen färg + slingeffekter som jag brukar göra så det tog "bara" 1 h. Min frisör vet om vår situation med barnlösheten och frågade hur det gick och när jag berättade om att vi ska starta upp hemutredningen på måndag så frågade hon mig om jag ville sitta en stund och koppla av med inpackning i håret. Hon är bara bäst min frisör! :-) Självklart svarade jag ja på den frågan, och fick sitta en kvart med inpackning - mycket välbehövligt för mitt risiga barr... Håret klipptes av ca 3-4 cm och längderna klipptes upp runt om. Ingen speciell klippning, men det känns fräscht och bra och det är ju huvudsaken. I helgen ska jag ge mig på färg + slingor själv... hoppas jag lyckas... Sitter på jobbet och jobbar över. Det är SKITMYCKET jobb! Urk.. var tvungen att ta en liten brejk och ta en kopp kaffe och blogga lite.. orkar inte jobba 100% hela tiden... Imorgon är det freeeedag! Och nu är det bara ynka 4 dagar kvar...wow...

Av grodis - 30 november 2006 08:12

Idag kl. 11 ska jag till frissan, äntligen! Det är ca 12 veckor sen jag klippte mig och håret börjar kännas lite "risbuske" i topparna, så det känns välbehövligt! Frågan är bara HUR jag ska klippa mig?? Jag har haft håret på utväxt sista halvåret och det är strax nedanför axlarna.. Jag tänker INTE klippa mig kort igen dock! Men någon som har en snygg frisyr att dela med sig av till mig? Någon bra länk eller så? Pleeeease!Återkommer kanske med bild... om jag blir nöjd... hehe..

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards