Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 7 december 2007

Av grodis - 7 december 2007 23:19

 Måste säga att den bästa kvinnan vann.


Marie Picasso!



(bild från expressen.se)


Go Marie, go Marie, go Marie!


Helt fantastisk röst har hon och verkar ha en helt fantastisk varm och go´ personlighet också. Jag hejade på Marie och har gjort sen den första gång jag hörde henne sjunga. Amanda är också jätteduktig och cool, men på ett helt annat sätt. Hon kommer få göra sin grej ändå, var så säker. Marie vann Idol. Amanda får göra sin grej.


= RÄTTVIST.


 Dessutom är jag extra glad att Marie vann. För hon inte bara heter som jag. Hon är nästan lika kurvig. ;-P

Av grodis - 7 december 2007 21:47

Sitter här och storbölar.


Av glädje.


Tårar rinner.


Av glädje.


Efter ett underbart telefonsamtal.


Vänner till oss, som väntat i närmare 2 år på barnbesked, har idag fått sitt MAGISKA telefonsamtal!!!

En liten tjej!! Jag är så innerligt glad för er skull, AK & JE!


Stort, stort GRATTIS och de varmaste gratulationskramar!


WOW!!!!


HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAAAAA!!!

Av grodis - 7 december 2007 21:26

...med fantastiska röster.


Det kommer bli stentufft i årets IDOL-final.


Jag vet vem jag håller på.


Samtidigt är det så jämnt och båda är så starka personligheter att oavsett vem som vinner av Marie & Amanda ikväll så kommer båda vara vinnare. Det är bara det att den ena blir "Idol", medans den andra får göra mera "sin grej".


Må bästa kvinna vinna.

Heja, heja, heja!!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards