Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 29 december 2007

Av grodis - 29 december 2007 21:47

...fortsatte i lugnets tecken.

Tog min lilla röda "fara" och drog in till andra sidan stan och IKEA för att lämna tillbaka ett par kuddar, gardiner och en rullgardin som jag köpt till nya sovrummet men inte blivit 100%-igt nöjd med. Det var sjukt mycket folk på IKEA och det köpcentrum som det ligger i, och först tänkte jag bara vända hemåt igen, men beslöt mig sen för att gå in i gallerian och kolla lite REA. Hittade i n g e n t i n g. Bara en massa fula kläder... eller så var de snygga men i stl XS/S och det går inte på långa vägar så det var bara att glömma. Plånboken blev glad iallafall för jag gjorde slut på 25:- idag, och det var på en fika för mig själv inne på IKEA.


På vägen hem ringde jag E och kollade läget med henne och hennes lilla A, snart 3 veckor. De skulle precis till att äta mat från Pizza Hut så jag köpte med mig en hamburgare från Burger King (jösses vilken skräpmat det blivit nu 2 dagar i rad...) och åkte hem till dem och hälsade på. Deras lilla A är helt ljuvlig. En liten näpen tjej med bestämd uppsyn och den sötaste av munnar och en liten uppnäsa... för att inte tala om allt HÅR! Jösses.. en liten trollunge tror jag bestämt. Hon är som sagt var helt underbar och min längtan blir ju inte mindre direkt... Så liten, så liten... men ger mig såna varma känslor inombords...


Väl hemma igen så monterade jag ihop två nya bordslampor till sovrummet som jag köpte på IKEA och tog mig sedan ett glas rött, och här sitter jag nu och bara.. sitter. Jag är urtråkad. Finner ingen ro till att läsa.. eller titta på TV.. eller något annat...


Jag bara... är.

Det är ... inte kul.

Inte idag.


Sova snart..?

Ja, det får bli så....

Av grodis - 29 december 2007 13:03

Livet ÄR fanimej inte rättvist.


Inte någonstans.


*suckar tungt*

Av grodis - 29 december 2007 12:20

..i lugn och ro och slösurfning vid datorn.

Precis vad jag behövde idag efter att ha sovit ända till klockan 11.00 Dock var jag upp en sväng runt 08.30, men somnade sen om... Skönt och välbehövligt.


Nu sitter jag här och är lite rastlös. Konstigt.. jag som känner mig överkörd av ett tåg, typ... Borde verkligen borde ta det lugnt. Samtidigt så känner jag att det vore skönt att göra något, som t ex att åka och kolla lite REA och se om jag hittar något fint till nyårsafton. Byta gardiner och en rullgardin jag köpte på IKEA sist. Lämna julklapparna hos mina guddöttrar. Lämna present till E & H som fick sin lilla A i början av december...


Jag har massor jag skulle behöva göra...

Så det är bäst att sätta fart....

Ett par punkter borde jag kunna bocka av idag iallafall....

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards