Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 29 december 2007

I knew it...

Av grodis - 29 december 2007 13:03

Livet ÄR fanimej inte rättvist.


Inte någonstans.


*suckar tungt*

 
 
Monica

Monica

29 december 2007 14:55

Jag suckar ikapp med dig, får jag det?
Ring ditt vc och be att få numret till beteendevetaren/kuratorn där. Det kostar bara 80 kr när jag går via vc.

Tänker på dig, kraaaaam

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Miniu

Miniu

29 december 2007 16:46

Visst är det så, så jävla orättvist!
"Motgången är ofta en förklädd vän, möt den med tacksamhet för den ger dig styrka och klokskap"

Hoppas att mitt mail kom fram.
Kram på dig!

http://miniu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M!

29 december 2007 16:48

Men hu, nu blir jag orolig! Vad är det som har hänt? Det låter allvarligt, men jag hoppas ändå att det inte är ytterligare något som drabbat dig eller dina familja/dina vänner.

 
Ingen bild

Arletta

29 december 2007 19:08

Men? Vad hände? Stor stor kram. Tänker på dig. Ofta.

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

29 december 2007 19:21

*kramar om dig*

Nej gumman. Det är det inte.
Jag önskar så att livet var det, både för er, vår och för många andras skull.
Men det är det inte.

Kram!

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

29 december 2007 20:15

Monica>>Visst får du det vännen. Sucka på... Ibland kan det vara ganska skönt och välbehövligt... Jag ska kolla upp både VC och kyrkan nästa vecka. Ringa runt och kolla vad de säger och kan erbjuda mig.
Hur är det med dina ögon vännen?
KRAM!

Miniu>>Ja, jag fick och läste igenom ditt mail igår. Tusen tack! Dock var jag inte i skick att svara då, för trött. Men du har precis fått ett svar i din inbox nu! :-) Stor kram!

M!>> Nej då.. det är inget "sånt"... Du behöver inte oroa dig. Det är bara en grej som ytterligare bevisar att livet är förbannat orättvist... Kan inte skriva mer ... KRAM och tack för din omtanke!

Arletta>>Tack vännen min. Det är något jag inte kan blogga om tyvärr... Men det gör ONT. Men jag överlever.. som vanligt. Det som inte dödar - härdar.... *hård som f-n* ;-/ KRAM tillbaka!

FF>>Ja, verkligen! Förbenat orättvist är vad det är och jag blir så ledsen för mig/oss/er och många, många andras skull. Som kämpar, kämpar och kämpar... Stor kram!

 
Ingen bild

Busmamman

30 december 2007 21:47

Kan inte annat än att hålla med :(
Hoppas innerligt att det här inte är pga mig men är rädd att det är det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards