Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 21 december 2007

Av grodis - 21 december 2007 00:27

...och jag är trött. Jättetrött. Jobbat på hårt här hemma ikväll och fixat och donat med allehanda saker jag återkommer om... Vill dock skriva lite innan jag sluter ögonen och försöker sova.


Imorgon är det fredag. Sista arbetsdagen innan jul... Så skönt. Även om jag (tyvärr) inte alls ser fram emot julen i år, så längtar jag ENORMT mycket efter maken (min klippa, mitt allt) kommer heeeeem imorgon!!! ÄNTLIGEN!


Som jag saknat honom under denna vecka. Särskilt när jag mått så pass dåligt som jag gjort och fortfarande gör... Bara att kunna ha hans varma trygga famn att krypa in i....


Snart, snart...


Har dessutom idag (efter att ha LOVAT en go´ vän) ringt läkare och fått råd och hjälp idag. Kurator ska kontaktas framöver. Ev. kan det blir en beteendevetare/psykolog också. Vi får se... Jag vet bara en sak, och det är att jag (tyvärr) inte orkar med denna berg-och-dalbana som återigen har börjat. Jag fixar det inte helt enkelt... Därför måste jag inse att jag måste få hjälp utifrån.


Nu är det ju stundande helger framöver tyvärr, men jag får se vad jag lyckas med... Det får vara NOG nu. NOG.


Enough.



~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards