Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 27 december 2007

Av grodis - 27 december 2007 20:06

Att hoppa in och jobba idag tog musten ur mig.

Fullständigt.


Jag hade ansökt om ledigt dessa två dagar mellan jul och nyår, men fick bara ledigt en dag...
 

Jag har inte hunnit ladda någon som helst energi under julen, tvärtom. Och dagen idag krävde sin koncentration och fokusering, vilket jag inte alls klarade av. Men jag var där. Jag kämpade mig igenom dagen och gjorde allt jag skulle.


Nu är jag slut. Helt slut.

Fullkomligt.


Önskar jag kunde få sova i en vecka fr o m nu... Det är iallafall något som jag skulle fixa.


Lätt.


Har börjat kolla runt lite ang. beteendevetare och/eller psykologer. Men jag får bara rysningar längs ryggraden. Dels får jag konstiga bilder i huvudet av ordet "psykolog" och ser framför mig hur en gammal gråhårig dam/herre sitter i en fåtålj och ser tomt på mig med sina tjocka glasögon och en penna bakom örat, medans jag ligger i en utsliten soffa och stirrar i taket, med en lika tom blick.

Och är det inte den bilden som kommer upp på näthinnan så är det fladdrande hundra- och femhundrakronors sedlar som flyger iväg.... DYRT...


Känner mig vilsen och vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

Vart jag ska ta vägen?


Vem vill och kan hjälpa mig..?

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards