Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 7 december 2007

Yes!!

Av grodis - 7 december 2007 23:19

 Måste säga att den bästa kvinnan vann.


Marie Picasso!



(bild från expressen.se)


Go Marie, go Marie, go Marie!


Helt fantastisk röst har hon och verkar ha en helt fantastisk varm och go´ personlighet också. Jag hejade på Marie och har gjort sen den första gång jag hörde henne sjunga. Amanda är också jätteduktig och cool, men på ett helt annat sätt. Hon kommer få göra sin grej ändå, var så säker. Marie vann Idol. Amanda får göra sin grej.


= RÄTTVIST.


 Dessutom är jag extra glad att Marie vann. För hon inte bara heter som jag. Hon är nästan lika kurvig. ;-P

 
 
Ingen bild

Lillan

8 december 2007 00:18

...och från Västerås ;)

 
Ingen bild

Grodis

8 december 2007 00:53

Jamen precis! ;-P

 
Tess

Tess

8 december 2007 07:50

Jag är ju mer en Amanda-typ. Men jag håller med dig ändå, det var rätt som det blev. Amanda kommer att få sitt hon också!

Tänker en del på era inredningsdilemman, bara så du vet. Har du funderat på väggmålning?

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Cat

8 december 2007 09:30

Men då är du ju smal med former för Marie P har ju jättefin kropp, lagom på alla sätt och vis-vad kul!!!
Sedan att hela hon är snygg med en fin personlighet gör henne bara ännu bättre, blev så glad att hon vann jag också.

 
Sarah

Sarah

8 december 2007 13:38

Jag håller SÅ med dig vännen! Helt rätt och varm personlighet har hon också, precis som DU! Kram

http://www.wallskog.blogg.se

 
Lotta

Lotta

8 december 2007 16:58

Jag håller helt med! Jag har visserligen inte följt Idol så slaviskt men det jag har sett är hon superbra! I går sa sambon och jag att det var så kul att någon som inte är pinnsmal vinner, hon är supervakcer, jättefina former! Fram med oss kurviga tjejr :)

Kram

http://www.kangas-nilsson.se

 
Åse

Åse

8 december 2007 21:35

Jag håller med helt och fullt!
Eftersom jag var på plats i Globen var det en fantastisk känsla då vi insåg att det faktiskt VAR Marie som vann!! Amanda verkade ha mer stöd från publiken så jag var helt inställd på att hon skulle vinna. Jag skrek som en galning då jag hörde Maries röst då de avslöjade vinnaren.

Heja Marie!

http://didriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Arletta

9 december 2007 22:22

Tänk så olika man kan tycka. Jag hejade på Daniel. Marie kändes inövad och för inspirerad (för att inte säga att hon kopierat) av Mariah Carey/Carola/Withney Houston. Näää... hon kändes inte äkta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards