Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 1 februari 2007

Av grodis - 1 februari 2007 16:24

F-n också. Jag håller verkligen på att sjukna in.Hela dagen har jag känt mig jättehängig och det har bara blivit värre. Huvudet spränger. Det känns som om jag har två golfbollar i halsen. Halsen gör ont när jag sväljer, pratar, gäspar = hela tiden... dunkar liksom... Har ont "bakom ögonen" när jag rör dem. Frossa till och från. Ont i kroppen.Blir till att ta en lugn kväll ikväll. Kanske en whisky som man värmer på något och rör ned 1 tsk honung i gör susen? *hoppas* *känner sig ynklig*

Av grodis - 1 februari 2007 14:19

...är färdigskriven!! Hemutredaren E ringde alldeles nyss och meddelade att vår hemutredning nu är färdigskriven och klar för oss att hämta (vi tjänar ju tid och jobbar så nära så att skicka med post känns bara fånigt och tidsödande) och läsa igenom och ändra om så behövs!Åh, så spännande!!

Av grodis - 1 februari 2007 09:40

Är du en sann kristen?Ett intressant test, men som man inte ska lägga in för mycket allvar i, om ni frågar mig...Gjorde det faktiskt två gånger. Första gången blev jag satanist(!)... sen ändrade jag mig när jag såg att jag svarat knasigt på en fråga och då blev jag "bara" en syndare....

Av grodis - 1 februari 2007 08:32

Aj aj aj...Ingen bra start på dagen.Ingen bra start på nya månaden februari.Inget allvarligt. Hade "bara" glömt att ställa väckarklockan (läs mobilen) imorse. Maken väckte mig 07:34. Paniiiik! Börjar nämligen 08.00 Bor 20 minuters bilväg från jobbet.08:06 klev jag innanför dörrarna på jobbet.Puh!Ingen bra start på dagen och dessutom värker halsen. Gör ont när jag gapar, gäspar och sväljer. Blärk. Vill INTE bli sjuk!Filmen "Underbara älskade" då?Det var en film helt i Grodis smak. En smärtsam film. En film med en andemening i. En film som griper tag om ens hjärta och vrider åt en aning. En fin film som skänker eftertanke. Tacksamhet åt vad man har. Rekommenderas!Idag ska jag bli bjuden på lunch av svärmor. En försenad födelsedagslunch. Får se var vi hamnar, jag måste kolla lunchinfo.com. jag fick nämligen själv bestämma!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards