Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 23 februari 2007

Av grodis - 23 februari 2007 17:42

Så sitter man fast här på jobbet mitt inne i stan för att bilskrället är totalt jättedöd. Batteriet har dragit ut helt. *suckar*Jätterooooooooooligt en fredagkväll, va..? :-(Maken, min pappa och en av makens jobbarkompisar håller som bäst på att försöka lösa problemet så vi kommer hem. Annars blir det väl bärgning. Vi som skulle handla... Nåväl, hem kommer vi väl. Till slut.På ett eller annat sätt.

Av grodis - 23 februari 2007 09:22

Mer gnäll. Jag är hungrig. PRECIS hela tiden!! Det började redan igår, och jag hoppades att det skulle vara en engångsföreteelse och att jag skulle må bättre idag, men nej då... jag är hungrig hela tiden. Kurrar i magen ständigt. Känner mig tom och ihålig. *suckar*Dricker massor av vatten också. Äter en frukt f.m och e.m Det är ju allt jag kan göra. Jag får inte äta mer än så ju.*suckar igen*Fryser gör jag också. Händer och fötter är iskalla. Det började också igår. Kanske är det pga fettförbränningen som börjat komma igång? *hoppas*Nåväl, det är bara att gilla läget och fortsätta. Jag tänker INTE ge mig, aldrig! Jag kan vara j-vligt envis när det gäller... *klunkar i sig ett glas vatten och tar fram mantrat*"Det är värt det. Det är värt det. Det ÄR värt det!"

Av grodis - 23 februari 2007 08:46

Blä!Jag har PMS. Jobbigt värre...Huvudet spränger, humöret åker berg-o-dalbana, boobsen spänner och det värsta av allt.. SÖTSUGET!! *gaaaah*Give me som candy!! Choklad, lakrits, lösgodis.... f-n vad gott det vore. Det är sällan jag åt godis även innan "detta liv", men just dagarna innan mens var jag tvungen att ha något sött. Det gick liksom inte annars. Jag minns även för ett 10-tal år sen hur jag MITT I NATTEN tog cykeln till Statoil-macken bara för att köpa en "Gott & Blandat"..!?!Icke normalt.Usch, usch jobbigt idag.. jobbigt innan mensen kommer, jobbigt när mensen kommer. En riktig prövning kommer det bli!Fredag idag, IGEN! Skööönt. Helgen kommer bli en lugn helg och jag ska bara vara och pyssla lite. Promenader kommer det också bli, med stavarna förstås!Ha en fin fredag allihop!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards