Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 2 februari 2007

Av grodis - 2 februari 2007 14:53

Jag passar på att frossa i tulpaner nu. 30 stycken för 99:-... såklart jag inte kan låta bli att köpa! Vita, rosa och lila bidde det denna gång, så jag kan kasta de som börjat blomma över från födelsedagen och få in lite nya och fräscha.Ett par benvita kuddar från Indiska blev det också innan jag begav mig ner till Hallbergs guld och bytte ut armbandet från Pandora till ett med annat lås + att jag köpte 2 berlocker till i present från svärmor. Så nu har jag en början på ett jättefint och väldigt personligt armband i silver. Tjusigt!Snart är det helg och det ska bli jätteskönt. Måste dessvärre åka och handla efter jobbet, en fredagkväll.. ingen höjdare.. Men det är inte så jättemycket så det kommer inte ta så lång tid. Tror maken ska gå på After work öl med jobbarkompisarna så då drar jag iväg själv, så går det ännu snabbare.. ;-) Vet inte vad jag ska hitta på för middag till kvällen? Något enkelt och gott och som går fort att fixa.Någon som har förslag?

Av grodis - 2 februari 2007 08:26

Jag är lite bättre idag, så jag är på jobbet. Verkar inte som om denna förkylning vill bryta ut nu, heller..?Lika glad för det är jag förstås! Vi ska ju ha hem 3 par från föräldrautbildningen på middag imorgon och jag har varken tid eller lust att bli sjuk, så det så!En lugn kväll i soffan gjorde tydligen susen... tillsammans med starkvinsglögg så jag fick upp värmen i kroppen... Tidig kväll och lite bättre sömn än natten innan, trots att jag vaknade 01.15 och var pigg och trodde det var dags att stiga upp!Fredag idag. Najs!Grått och trist ute och hela 2 plusgrader, suck... Nu försvinner ju min älskade snö! Blir mörkt och trist istället... skitigt och jävligt också. Bilens vindrutetorkare går för jämnan när man ligger bakom en annan bil. Om man inte gör som jag och snålar och knappt ser ut... ;-PHemutredningen då? Jo, den bestod av 9 sidor och faktum är att vi båda känner att vi får en rättvis bild av oss själva och det kommer nog bara bli små justeringar som vi kommer göra. Känns jätteskönt! Vi ska fixa det i helgen och lämna tillbaka den till E på måndag är det tänkt. Tjohooo! Ett steg till.Nu är det frukost som väntar!*hungrig...*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards