Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 13 februari 2007

Av grodis - 13 februari 2007 13:56

Hihi.. vad glad jag är!Jag ser ut som 20 bast. Tydligen.Jag smög in på Systembolaget på lunchen för att köpa mitt sista rödvin innan nya livet börjar imorgon. Omsorgsfullt valde jag en LITEN flaska "Marques de Arienzo Reserva 2001 Rioja" som ikväll kommer avnjutas tillsammans med lövbiff med rå äggula, pepparrot och råstekt potatis med massa vitlök. MUMS! Var på vippen att köpa en liten påse godis också, men där hejdade jag mig. Någon måtta får det ju faktiskt vara! Dessutom är jag inte ens sötsugen idag, så varför trigga sockermonstret i onödan?! Nix pix. No more candy för Grodis!Nåväl, jag måste ju komma till saken. Varför jag växte 10 cm. Jo, när jag kom fram till kassan på bolaget bad kassörskan mig om LEG!? Whohooooo! Gubben bakom mig (ca 60-70 år) sa glatt till mig "Ta´t som en komplimang!" och GISSA om jag gjorde det! Är man som jag 32, så är det banne mig en komplimang att få visa leg. för att köpa en liten flaska rött på bolaget. ;-)

Av grodis - 13 februari 2007 10:16

Sakta, sakta börjar det växa fram en målbild i huvudet på mig. Jag kommer inte lägga ut min vikt eller foton på mig själv till allmän beskådan, men har gjort en "virtuell modell" av mig själv. Långt ifrån lik mig dock.. men enligt tabeller så är jag ungefär så här som på "före-bilden"... jag "saknar" dock celluliterna och valkarna... *hehe* Det skiljer 22 kg mellan bilderna och jag är fast besluten att klara det. Det är verkligen NU eller aldrig!Börjar känna mig lugnare igen.. och mer laddad än någonsin. Det ska bli otroligt spännande (och säkert jobbigt ibland..) att göra denna resa - en resa mot ett hälsosammare och piggare jag! :-)Vill du göra en egen virtuell modell?Kolla in här!

Av grodis - 13 februari 2007 08:37

Idag hurrar jag för min goa och vackra vän Sophie som fyller år och sänder ett fång tulpaner, lika färgstarka som denna tjej är!HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAAA!!!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards