Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 februari 2007

*Peppar peppar...*

Av grodis - 2 februari 2007 08:26

Jag är lite bättre idag, så jag är på jobbet. Verkar inte som om denna förkylning vill bryta ut nu, heller..?Lika glad för det är jag förstås! Vi ska ju ha hem 3 par från föräldrautbildningen på middag imorgon och jag har varken tid eller lust att bli sjuk, så det så!En lugn kväll i soffan gjorde tydligen susen... tillsammans med starkvinsglögg så jag fick upp värmen i kroppen... Tidig kväll och lite bättre sömn än natten innan, trots att jag vaknade 01.15 och var pigg och trodde det var dags att stiga upp!Fredag idag. Najs!Grått och trist ute och hela 2 plusgrader, suck... Nu försvinner ju min älskade snö! Blir mörkt och trist istället... skitigt och jävligt också. Bilens vindrutetorkare går för jämnan när man ligger bakom en annan bil. Om man inte gör som jag och snålar och knappt ser ut... ;-PHemutredningen då? Jo, den bestod av 9 sidor och faktum är att vi båda känner att vi får en rättvis bild av oss själva och det kommer nog bara bli små justeringar som vi kommer göra. Känns jätteskönt! Vi ska fixa det i helgen och lämna tillbaka den till E på måndag är det tänkt. Tjohooo! Ett steg till.Nu är det frukost som väntar!*hungrig...*

 
 
Manne

Manne

2 februari 2007 08:52

Härligt att det går framåt!
Det är ju alltid trevligt att läsa om sig själv..

Det var garanterat glöggen som tog bort förkylningen!

Och slask är det värsta en Manne vet, sådär en fem liter spolarvätska i veckan går det åt...
men det minner oss om att det är en vår på gång, men härliga sprittande känslor i kropp och knopp!

Mys!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

2 februari 2007 09:34

Tusen tack själv för i lördags! Jag hade så trevligt!! :) Vad skönt att förkylningen vände, här är det också bättre idag. Hoppas att den annalkande helgen bidragit! Kram!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

solna-madde

2 februari 2007 09:55

Bra med förkylningar som inte bryter ut/försvinner!

Jag hade vårkänslor igår så idag trippade jag på glashala trottoarer i mina snyggstövlar... smart? Nja...

KUL att utredningen var bra skriven från början. Våran första skrevs av en människa som inte direkt fått högsta betyg i svenska. Då kliar det i rödpennan....

HÄRLIGA FREDAG!
kram!

 
Ingen bild

Carina29

2 februari 2007 12:56

Vad härligt att få höra att du har det ganska bra idag :-). Hoppas att ni får en trevlig middag med dina vänner och en skön fortsatt helg.
Kram-kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards