Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 10 november 2006

GLADA NYHETER!!!!!!!!!!!

Av grodis - 10 november 2006 11:23

Sitter här och skakar i hela kroppen och är JÄTTEGLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!Jag har efter mycket om och men äntligen fått tag i kösamordnaren på Familjerätten och idag fick vi positiva nyheter!!Det är bara ETT par innan oss nu! Och det paret väntas få börja inom 1-2 veckor... sen ÄR DET VI - DET ÄR VÅR TUR!!!!Herrejösses.. jag bara skakar här... och är så glad! Vilka nyheter! Jag hade bara väntat mig samma svar.. att det fortfarande var 3 par innan och och vi stod som nr 4....Och inte får jag tag i maken för att berätta heller... gaaaaaah! :-D

 
 
Ingen bild

solna-madde

10 november 2006 11:35

TJIHOOOOOOOOOOO!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!
Åh vilken bra fredagspresent vi fick (ja visst den är ju bäst för er såklart men det känns liksom om det är en present till oss läsare också)!
Ett par... det är ju typ ingenting! Snart, Grodan, snart!
kram!

 
Ingen bild

A

10 november 2006 12:11

Wow!! Gud så spännande! Önskar av HELA MITT HJÄRTA att du inte behöver mobilen som väckarklocka så länge till.

Kram vännen/A (systerA)

 
Ingen bild

Cat

10 november 2006 12:11

YEAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Wow wow wow BARA ett par kvar sedan är det ni !!!!!!
Åh jag gråter nästan, är ju ingenting, snart är det eran tur, vilken härlig sak att få läsa.
Vilken Jul detta borde bli *ler stort*
Kram gumman

 
Magda

Magda

10 november 2006 13:09

Grattis, vad glad jag blir för er skull! Men om det stämer som du skrev i inlägget efter detta kanske det är er tur om 1-2 veckor. Vilken bra avslutning på veckan!!

Trevlig helg!

http://magda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

10 november 2006 22:50

TACK alla goa vänner!! *rörd* Jag/vi är förstås jätteglada här hemma .. och förväntansfulla! Skålat i rödvin och nu sussar maken gott i soffan... ;-D Laddar antar jag?! *s*

KRAM på er!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards