Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 10 november 2006

Lite förvirrad just nu...

Av grodis - 10 november 2006 13:00

Precis kommit tillbaka från min lunch och då hade jag fått mail från paret som jag vet står innan oss i kö för hemutredning och de hade fått sin kallelse idag!??! :-D Då undrar jag... vilka är det par som ska få sin kallelse om 1-2 veckor då? Om det paret hela tiden varit det par som är närmast oss??? *förvirrad*Nåja, nu är det bara att ha lite mer is i magen.... *fyller på ishinken* ;-)Tusen tack för alla glada tillrop!! KRAM! :-D

 
 
Tess

Tess

10 november 2006 13:20

Eller så är det det paret hon pratade om men hon tog i lite för att inte lova för mycket. November ÄR er månad vännen. Snart är det er tur! Det är ju helt underbart. Jag blir så lycklig hela jag!! Tack, jag behövde ett sånt besked idag :)

http://www.malika.se

 
Ingen bild

solna-madde

10 november 2006 13:25

Fast det hänger ju ihop. Om det paret väntas börja utredningen inom 1-2 veckor är det ju vettigt om de får kallelsen som idag.
Sedan vet jag ju inte hur snabba de är på familjerätten hos er men inte utreder de ett par i taget utan går lite omlott?

Äh, vi kan ju spekulera hur mycket som helst utan att veta egentligen. *Går och hämtar mer is till grodans och min egen mage*

 
Anna K

Anna K

10 november 2006 13:47

Åh. Då kanske det blir er tur nästa gång. Vad spännande.

http://massablaj.blogspot.com

 
Ingen bild

Carina29

10 november 2006 14:06

Ahhh, vilken härlig nyhet att avsluta veckan med!!! Mmmm, förstår att samtalet och mailet får dig att fundera lite extra. Men nu är det snart eran tur! Kram-kram!

 
applecore

applecore

10 november 2006 18:46

Härligt! Snart dags m a o!!! Hoppas att ni får kallelsen om att få starta nästa vecka! Jag lade förresten in en utmaning till dig på min blogg. Välkommen att svara om du känner att du har lust och tid :-)

http://applecore72.blogspot.com

 
Monica

Monica

10 november 2006 22:48

Wiii vilken toppennyhet att ni närmar er tills det är er tur, gissa om jag blir glad för er skull. bamsekram

http://hem.passagen.se/accom

 
Ingen bild

Grodis

10 november 2006 22:52

Tusen, tusen tack! Ja, tänk om det ÄR så att det är VI som är på tur snart..!? Vilken julklapp det vore!!! :-D Åh, jag hoppas och längtar och fasar... och blir väldigt nervös.... men det ska nog gå bra allting... Jag har ju er, kära vänner!

KRAMAR till er o TACK för att ni finns!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards