Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 13 november 2006

Nytt projekt på G....

Av grodis - 13 november 2006 15:06

Efter att ha varit "nykter f.d nagelbitare" i 1,5 månad och det går fortsatt bra så är det nu dags att planera inför mitt nästa projekt.Jag har idag beställt en bok som ska hjälpa mig i detta och som jag vet att jag har någonstans hemma, men var?! Har letat efter den i ett par månader nu utan att hitta den så idag beslutade jag mig för att beställa en ny....Vad det är för projekt? Hmmmm.... ;-)OK, jag kan ge en länk så förstår ni nog....

 
 
Ingen bild

Soff

13 november 2006 15:34

Hej vännen,

Vad härligt att läsa att du nu är stark nog att ta tag i det här nu och jag tror verkigen GI-metoden kommer fungera för dig. Jag tror stenhårt på dig, du är en envis och målmedveten tjej när du bara vill. Och jag vet att erfarenhet att det gäller att verkligen bestämma sig, till 110% När man väl har gjort det känns allt så mycket lättare. Jag tror på dig vännen och jag ska göra ALLT jag kan för att hjälpa dig! STOR KRAM!!

 
Ingen bild

Cat

13 november 2006 15:44

När skall detta projekt sättas igång, innan jul eller efter jul?
Jag tror att om man planerar in det ordentligt (tar tid på sig att förbereda sig, läsa och tänka igenom det) och sedan ta små mål, precis som du nu gjort med nagelbiteriet. Så kommer det gå bra, men sakta och säkert;O)
Kram

 
Ingen bild

Grodis

13 november 2006 16:10

Soff>>TACK vännen min! Ja, nu j-vlar.. det finns ingen återvändo och jag VILL inte se ut så här mer! Är så glad att jag har dig som stöd o pepp! P&K!

Cat>>Kommer läsa boken och annat material jag hittar på nätet så jag lär mig ordentligt vad det hela med GI-tänket verkligen innebär, sen kör jag! Blir väl om någon vecka kan jag tänka? Hänga på? ;-)

Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards