Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 17 november 2006

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Av grodis - 17 november 2006 20:44

Plötsligt så HÄNDER det...!!!Alltså... det är inte sant...Jag sitter här... med det MAGISKA VITA KUVERTET i min hand!!!!Det har kommit!!! Vi har fått kallelsen till HEMUTREDNINGEN!!!! Jag/vi är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lyckliga!!Den 4/12 kl. 13.15 rullar vår resa till Viktors syskon ÄNTLIGEN igång!!!Fattar ni..!?! Det är snart på G?! Jag själv sitter här och bara skakar, gråter, skrattar om vartannat... jag är så JÄVLA GLAD!! Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ÄNTLIGEN!I drygt 8 månader har vi väntat på detta underbara kuvert med det magiska pappret i! Det är exakt i dagarna precis 5 år sen jag blev gravid med vår älskade Viktor... år 2001 satt jag på min väninnas födelsedag den 15/11 och sa att: "Om det tar sig nu så blir jag gravid i just detta NU." Och.. det blev jag!! Nu är detta papper utskrivet den 16/11... nästan på dagen 5 år efteråt?!!! Jag är såååå glad, såååå nervös... så förväntansfull ... och så rädd!!Nu jäklar!! Vilken energikick!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaaaaaaaaaah!! KRAAAAAAAAAM på er!

 
 
Ingen bild

Linda

17 november 2006 21:11

åååååå GRATTIS vad roligt

 
Elin

Elin

17 november 2006 21:17

Alldeles, alldeles underbart!! Vi är såååååå otroligt glada för er skull! Äntligen är dagen här, det blev november!! KRAMAR i massor!

http://sedlacek.se

 
Ina

Ina

17 november 2006 21:45

Helt plötsligt finns det en mening med ärtsoppsnovember... Jag som gått runt och sagt att den här månaden är onödig. Jag tar tillbaka det - den är i högsta grad nödvändig!!! GRATTIS!! Nu fick du väl energi till allt, ALLT?! Rid på den vågen. Njut av all förväntan, gråt av glädje, skratta och darra. Låt dig översköljas av allt detta. GRATTIS!!!

http://snaret.blogspot.com

 
Ingen bild

Carolina

17 november 2006 21:55

Vad roligt att ni änligent får börja! GRATTIS!!

 
fialotta

fialotta

17 november 2006 22:06

Men så underbart för er!!! Tror jag de att du skrattar,gråter och skakar. Hoppas de går jätte bra.

Lycka till!

http://fialotta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gullan från aff

17 november 2006 22:17

Yeeeeees Så underbart o SÅÅ spännande, nu är ni på G! Kommer följa er med stor förväntan, ryser i hela kroppen, så glad för er skull.
Jättegrattis o kramar i massor:)

 
Lotta med Alex från aff

Lotta med Alex från aff

17 november 2006 22:47

Åhh vad glad jag är för er skull!! Äntligen ska Viktor få ett sykskon! Grattis och lycka till med allt! Kram Lotta

http://www.kangas-nilsson.se

 
Ingen bild

Grynet

17 november 2006 22:52

Alltså... Jag ryser från tårna enda upp till hårbotten! Det här är ju UNDERBART!!! I måndags fick Sophie79 sin lilla Max och nu är du PÅ GÅNG!!! Kan det bli bättre?! Jag är så glad över att jag har fått följa dig under alla dessa år, och det ska bli ännu roligare att få följa dig framöver. Det är NU resan börjar på riktigt!!!

Tusen Grattis-kramar från mig till dig!!!
KRAM!!!
/ Grynet (från Aff)

 
Magda

Magda

17 november 2006 23:03

Grattis Grattis!
Vilka roliga besked du får på fredagar! Och nu blev november inte bara en trist, kall o mörk månad för dig! Oj, vad kul för er!!

Erkänn att genast blev mycket piggare än när du skrev inlägget nedan?

http://magda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La Familia

17 november 2006 23:03

Jag har följt din blogg i det tysta, men nu kan jag inte vara tyst längre. Jag bara måste få gratulera dig till brevet, och allt det som kommer att ske efter brevet.

 
Monica

Monica

18 november 2006 00:05

Skriiiiik Är det sant? Det är helt underbart. Vet du jag får gåshud av att läsa om att det är ER tur.
Tänk vilken evighetsväntan för er på det här och NU börjar det, er resa till ett syskon till Viktor.

skickar en hel bunt varma kramar

http://barbamamma.blogg.se

 
Ingen bild

Cat

18 november 2006 08:35

WHEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiieeeeeeee!!!!YES YES YES !!!
Åhhhhhh äntligen har det hänt.

Jag gråter det är inte sant, jo det ÄR sant, nu har brevet kommit.
Det blev som vi hoppades ;O)-vilken julklapp.
Åh Grodan vad jag är glad för eran skull, så kul så, underbart härligt.
4/12 herre jösses det är ju snart ju, åh vad roligt, nu börjar resan.........och i slutet av resan finns Viktors syskon.

Massor massor av kramar från mig
*GRATTIS* *GRATTIS*



 
Ingen bild

-line-

18 november 2006 09:55

Grattis! Vad roligt att ni äntligen får komma igång nu. Cyberkramar från Line (som du inte alls känner men jag har följt ditt öde, lite på håll på aff, sedan ni förlorade Viktor).

 
Ingen bild

Carina29

18 november 2006 10:46

En maaaassa kramar och ett supergrattis fån mig! Är såå glad för eran skull!!!

 
Anna K

Anna K

18 november 2006 11:07

Åh vad kul! GRATTIS! Hoppas allting rullar på fort nu.

Kram

http://massablaj.blogspot.com

 
applecore

applecore

18 november 2006 12:29

Härliga nyheter! Stort grattis till första steget mot ert älskade barn! Kram!

http://applecore72.blogspot.com

 
Tinselflickan

Tinselflickan

18 november 2006 13:24

Åh vad roligt! Vad glad jag är för er skull! =)

kram!!

http://tinselflickan.blogspot.com

 
Pinse

Pinse

18 november 2006 17:08

Grattis! Vad glad jag blir för er skull!

http://pinse.blogspot.com

 
clin

clin

18 november 2006 18:38

UUUUUUUUUUUUUUUUnderbart!!!!!! Ryser och blir alldeles varma i hjärtat! JaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ha en toppenhelg! Är blank i hjärnan så jag kan inte skriva mer än att jag är så otroligt glad för er! Kram kram kram C

http://vardagenmedmaja.blogspot.com

 
Anna

Anna

18 november 2006 20:38

åh vad jag är glad för er skull! Förstår att det varit en jobbig tid för er!

Kram!!!

http://hjartebarnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gabbi *Stellos bästis*

18 november 2006 20:51

Åhhh varmt, varmt, lyckobringande, jublande grattis från mig!
Jag har följt dig på AFF sedan maj-02 och har rörts av dig och din familj allt sedan dess.
Eftersom du känner min bästis Stello känns det lite som att jag känner dig också. :)
All lycka och hoppas det går fort som attan för er nu.
Många hälsningar från Norrland,
Gabbi

 
Arletta

Arletta

18 november 2006 21:17

Åååhh...gumman! JAg blir alldeles pirrig i magen av tanken. Grattis, grattis, grattis!!!!!

http://wallemini.blogg.se

 
Malet

Malet

18 november 2006 22:36

Kikar förbi och säger GRATTIS!

http://www.malet.bloggagratis.se

 
Heidi

Heidi

19 november 2006 19:00

Åh grattis!!! Vad roligt att ni äntligen får starta med hemutredningen. Vet ju hur ni har längtat och väntat!! Jättegrattis!! Och lycka till!!

http://heidin72.blogg.se

 
Jessica

Jessica

20 november 2006 08:31

Stort varmt GRATTIS!
Åh så underbart!

Hittade din blogg för ett tag sen (via länk,via länk i andra bloggar :-) och har kikat in här då och då sedan dess.


http://jezza.blogg.se

 
Annika

Annika

20 november 2006 10:54

Ååååååååååååååååååh vad underbart!!!!!!!!!
Äntligen!!!!!!!
GRATTIS!!!!!!!!!

http://busmamman.blogspot.com

 
Ingen bild

Sofia

20 november 2006 19:48

HURRA GRATTIS grodan=) super kul=)
STORT GRATTIS=)

 
Ingen bild

Grodis

21 november 2006 22:51

Underbara goa kända och okända vänner! TACK x 100 000 000 000!!! :-D Vi är så otroligt glada och förväntansfulla här hemma och laddar för fullt inför resan som snart tar sin början. TACK snälla ni!! *LOVE*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards