Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 20 november 2006

Måndag...

Av grodis - 20 november 2006 16:37

...men inte en vanlig måndag, utan en måndag där jag är full av energi - fortfarande?! Jösses... något är generalknas här... *skrattar*Jag har gått runt med ett stort leende på läpparna hela dagen och berättat för kollegorna på jobbet vad som är på G och alla är så glada för vår skull - att vi äntligen är framme! Alla vet ju om vår historia och den kamp för syskon vi fört under de senaste 4,5 åren.Jag har även tillfrågat en vän om att bli en av två referenter och det skulle hon så gärna! TACK gumman! Det är ingen mindre än Olivers mamma och hon om någon vet ju vad vi kommer gå igenom framöver. Känns jättebra. :-)Försöker få maken att åka iväg och kolla lite bilar ikväll, men han verkar svårflirtad... Vi får se... Bye for now!

 
 
Ingen bild

Malin

20 november 2006 21:35

Helloj... läste om dina olika projekt och skulle vilja ge ett tips till dig om du är trött och hängig och så... jag har börjat äta kosttillskott i form av omega3,6 vitaminer och mineraler.. dagsdoser.. kommer i småpåsar (www.nutriguard.se) har bara gjort det två veckor men känner mig allt lite bättre... sen e jag nyfiken på din yerba drain kur? började med den idag?!

 
Ingen bild

Grodis

21 november 2006 08:39

Hej Malin! Tack så mycket för dina tips! Jag får kolla upp dem! :-) Apropå Yerba drain kuren så avslutade jag den aldrig utan drack bara typ 2/3 delar... Jag blev sjuk mitt i allt och då blev det svårt att fortsätta. Vet inte om det kan ha varit rensningen av slaggprodukter som gjorde att jag sjuknade in kanske?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards