Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 1 december 2006

Av grodis - 1 december 2006 12:52

Äntligen fredag - igen! Jösses vad veckorna går undan!Idag är det TVÅ veckor sen vi fick kallelsen till hemutredningen och tiden har minst sagt RUSAT iväg, tvärtemot vad det brukar göra när man väntar på något.Denna gång har jag knappt hunnit säga ordet "väntan" och nu är det snart helg och de brukar ju som bekant bara svischa till och sen är de över. Så det kommer nog bara säga "schwooosh" så sitter vi där, i rummet med våra två handläggare och det är måndag och klockan är 13.15Helg ja. Min helg kommer bestå av allehanda trevliga saker. Ikväll är det mys framför nya TV:n och självklart kolla på finalen i IDOL. Heja Markus!! Han bara måste vinna för han är såååå bra... (och så snyyyyygg!) ;-)Imorgon är det dags att ta itu med årets julpyntande och julgardinerna ska upp i köket och adventsstakarna + stjärnan ska upp i fönstrena. Det är så mysigt att se hur alla stjärnor och adventsljusstakar kommer upp i fönstrena överallt och lyser upp i decembermörkret... Imorgon kväll är vi bortbjudna på middag hemma hos Olivers mamma och pappa och fira mamman som fyller år då. Mysigt och trevligt ska det bli!Söndagen blir dagen L som i "Laddning" och då ska jag försöka sätta mig ner och gå igenom materialet från Föräldrautbildningen och minnas tillbaka lite vad vi gick igenom och pratade om då. Välja ut "lagom-bekväma-kläder" ... och färga håret. Viktigt att känna sig bekväm på måndag... ;-)Annars kan jag nog inte göra så mycket mer... mer än att försöka slappna av och våga tro och hoppas på att detta kommer gå bra.Det är bara att vara sig själv - helt enkelt.*3 dagar kvar...*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards