Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 5 december 2006

Av grodis - 5 december 2006 14:30

..en oslagbar kombination så här dagarna innan mens. ;-)Maken ringer runt för fullt och jagar läkare som vill/kan ta emot oss till ett någorlunda humant pris för läkarundersökningen. Vi har fått ett par tips, men den ena vill ha 600:- medan den andra 950:-... per person! Det är banne mig inte klokt... :-( Men vad gör man inte... Jag har hört att läkare inte ”ska” ta mer än 500:- i dessa sammanhang, men vissa är fula och passar på minsann... Vår husläkare har inte tid. *suck*Nåväl, det ordnar sig. Läkaren som vill ha 950:-/person kunde iallafall ta emot oss med kort varsel (1-2 veckor) så det känns lugnt att ha i bakhuvudet. Imorgon ska vi ringa den som vi tror ska ha 600:-/person och kolla om han fortfarande är så "billig", och kan ta emot oss, isåfall bokar vi där.Tänk att vi äntligen är igång! Känns skitbra! :-)Jag var jättetrött igår efter första träffen med våra utredare och somnade som en stock i soffan. Gick sen och la mig i sängen vid 21-tiden och somnade om.. Idag är jag dock pigg igen och det känns som om jag fylls med en energi det var längesen jag hade! Det känns bara roligt att fixa och trixa med det som ska göras och igår pratade jag med svärmor och hon jobbar på rätt ställe i detta läge och ska fixa papper från Försäkringskassan! :-)Nu är kaffet slut.. och så även chokladen så nu är det dags att jobba vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards