Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 23 december 2006

Av grodis - 23 december 2006 15:53

Sitter här och väntar på våra middagsgäster som kommer vilken sekund som helst... Ikväll är det Jonas som bjussar på mat o dryck, men jag som lagar den.. iallafall varmrätten... Småplocket innan och desserten har han själv ordnat. Blir säkert jättegott och trevligt! Vi fuskfirar Jonas lite ikväll, eftersom han ju fyller år i morgon på självaste julafton!Läkaren ringde upp mig igår och ursäktade sig så mycket för att han inte läst igenom min journal ordentligt när jag för någon vecka sen ringde och sa att jag kände mig redo att börjar nedreglera medicinen. Då hade jag aldrig fått göra det. Enligt honom ska man äta medicinen MINST 9 månader - 1 år innan man sakta börjar sänka dosen. Jag har ätit ca 5,5 månad.... Så nu är jag uppe på 1 tablett/dag igen, och det känns jätteskönt att ha en läkare som förstod så bra. Tyvärr skulle han sluta vid årsskiftet. Typiskt. Men han skrev ut 100 tabletter x 400 så nu klarar jag mig drygt 1 år till, om jag vill/behöver.

Ovido - Quiz & Flashcards