Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 18 december 2006

Av grodis - 18 december 2006 16:18

Ikväll kl. 21.00 är det dags för andra och sista delen av TV4:s serie om adoption, "Längtans Tider".Glöm inte det, ni som är intresserade! :-)

Av grodis - 18 december 2006 14:11

Tänk vad lycklig man blir inombords när man som jag gillar kyla och vinter och det ÄNTLIGEN blir minusgrader som gör att det biter i kinderna när man är ute. Näsan blir röd och när man andas bildas det ett litet moln som sakta försvinner...Jag skrotade runt lite på lunchen idag. Hade en timme till förfogande och sakta strosade jag runt bland alla stressande människor, stånkandes och köandes i långa rader för att köpa julklappar. I år har vi bestämt att bojkotta julklapparna, skönt! Det är första gången vi gör det och i år har jag klart och tydligt sagt att från mig kommer det inga julklappar och jag vill inte ha någon heller. Däremot har jag en make som fyller år på självaste julafton och självklart ska han firas! Då jag vet att han brukar tjuvläsa min blogg kan jag tyvärr inte delge er vad han ska få i julklapp, men jag vet att han kommer bli nöjd och glad! ;-)Jag har även fått reda på en "hemlisnyhet" som gjorde mig så varm i hjärtat och glad inombords. Glad för att jag vet hur han/hon/de känner och samtidigt lite melankolisk för jag vet hur mycket tankegångar som ligger bakom ett sådant beslut. Jag finns alltid här för dig vännen! *kramar om i tanken*

Ovido - Quiz & Flashcards