Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 15 december 2006

Av grodis - 15 december 2006 12:32

Idag är jag så trött, så innerligt trött. Jag är så trött att jag mår illa och sitter här och gäspar oavbrutet och räknar minuterna tills helgen är här.Imorse när klockan ringde blev jag nästan gråtfärdig. Tryckte i vanlig ordning på "snooze-funktionen", denna gång till kl. 07:20, sen blev det brådis. Upp, kissa, tvätta av sig, på med kläder, borsta igenom håret sen packa väskan inför kvällens bandymatch med Soff78 och hennes man. Jag förstår inte hur jag ska orka? Men lite frisk luft kanske gör gott? Jag hoppas och tror på det. Trevligt ska det bli att träffa dem iallafall och det ser jag mycket fram emot. Men jag kommer nog inte vara den som hojtar och skriker högst på bandymatchen iallafall... Men de behöver kanske någon som serverar dem glögg emellanåt, och jag kan ju vara "glöggtanten"... ;-)Själv kommer jag köra bil ikväll. Jag varken orkar eller vill dricka alkohol i nuläget när jag mår som jag gör... Undrar om det är enbart av tröttheten jag mår så här illa? Eller kan det vara mensen som är på gång? Räknade efter och jag är tydligen på dag 38 idag... lite väl lång cykel alltså. Men lugn, jag är INTE gravid. Finns inte ens en promilles chans/risk. ;-)TUSEN TACK för alla era goa kommentarer, mina vänner! Det betyder så otroligt mycket för mig.KRAM och en trevlig helg önskar jag er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards