Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 13 december 2006

Av grodis - 13 december 2006 08:42

Idag är det lucia - sägs det.Trots att vi hade lussefirande på jobbet nu på morgonen så är julstämningen lååååååååångt borta. *suckar* Får se om den blir bättre ikväll, för då tänker jag banne mig klä granen! Så det så.Imorgon är det torsdag och dags för hemutredningsbesök nr 2 av 6! Det är då 10 dagar sen vårt första möte och som jag skrivit förut - tiden ruuuuuuuusar iväg! Imorgon ska vi prata om våra intressen bl a. Jag som inte har några uttalade intressen vette sjutton vad jag ska säga..?? "Pyssla i hemmet, sy, umgås med vänner"... bah... låter ju så banalt. "Alla andra" verkar ha så många intressen, typ träna, läsa, vara i naturen, trädgården, sport, föreningsliv osv osv. Nåväl, jag ÄR en hemmamänniska och jag måste ju stå för det. Jag ÄLSKAR att vara hemma i vårt hem och pyssla och dona, oavsett om det är inomhus eller utomhus. Dock är jag rätt "kräsen" när det gäller utomhus, för jag går gärna bara ut när det är finfint väder! *hehe*Jag hoppas det inte är något minus att inte ha 111 intressen...Vi har ju även fått en varsin s k "nätverkskarta" som vi ska fylla i, men jag förstår inte riktigt hur vi ska fylla i den så den måste jag komma ihåg att fråga om imorgon.Ha en mysig Lucia allesammans!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards