Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 19 december 2007

Tack snälla ni!

Av grodis - 19 december 2007 23:11

Jag är så innerligt glad att jag valde att börja blogga öppet igen. För det är trots allt så, att jag så otroligt mycket behöver detta stöd som jag får genom era fina kommentarer.

Ni skulle bara veta vad det gör, hur det lyfter mig. Får mig att orka lite till. Är så innerligt tacksam för det att det inte går att skriva ned med ord.


Jag hoppas att ni känner mig tacksamhet.

Jag hoppas ni orkar vara med på resan ända tills "slutet", då Liten får komma hem.
Även om resan verkar bli så oändligt mycket längre än vad vi befarade från början...


Tack A för det goda chokladogrammet med fina kortet. 

Tack även för fina och goa samtal via MSN.

Tack för goa mail.

Tack för stöttning och pepp i telefonen, S, E & P.


Innerligt TACK till er alla som på något vis visat medkänsla och omtänksamhet. Ni anar inte...

 
 
Ingen bild

clin

20 december 2007 09:42

Du var saknad under din bloggfria tid. Vad bra att det känns rätt att blogga öppet igen. Tycker att det borde räcka nu med motgångar för er.... Jättekramar c

 
Ingen bild

Sophie(79)

20 december 2007 15:08

Men vännen då vad jobbigt!! har inte läst på några dagar :o( har ju såklart inte de där magiska "göra-allt-bra-orden" men du kommer bli glad igen och det kommer ordna sig!! *säker på* visste inte att det är oroligheter där nu, hoppas innerligt att dte "bara" är en sk kris som går över fort.. gissar att du håller koll på UD:s hemsida? de brukar ju ha bra förtlöpande info om sådant. Massa kramar och tankar!!

 
Åse

Åse

20 december 2007 19:14

Jag lider med dig och din make över den orättvisa väntan och längtan ni har efter Liten. Självklart kommer jag fortsätta att vänta tillsammans med dig här via webben. Jag håller med clin här ovan - du var saknad under den bloggfria tiden.

Jag tänker ofta på dig ska du veta, trots att vi inte känner varandra!

/Åse, E-tuna

http://didriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

20 december 2007 19:33

Har halkat in på att läsa bloggar alldeles nyligen och sett din blogg av en slump. Jag håller tummar som bara den för att er väntan på barn blir så kort det bara går. Gäller givetvis alla som väntar.
Har själv två biologiska barn och om jag inte haft förmånen att få dem till mitt liv så hade jag satsat på adoption precis som ni.Det är väl dock lätt att säga men jag har i alla fall haft anledning att fundera. Tror inte att det spelar någon roll när man blir mamma hur de har hamnat hos en, föräldrakärleken är precis lika och banden total!. Det som är en väsentlig skillnad är dock väntan. Kan inte sätta mig in i hur det är att vänta utan tidsangivelse ....
Har dock aldrig hört någon som väntat förgäves och känner övertygelse om att ni inte heller gör det. Utöver det är jag säker på att barnet får det toppen hos er av det lilla jag läst på din blogg.

 
MiaMaria

MiaMaria

22 december 2007 10:25

Är glad att du bloggar öppet igen. Tänker på er och hoppas att ni får syskon till V snart.

God Jul!

http://sarnhammar.se

 
Ingen bild

eva

26 december 2007 21:45

Hoppas det ordnar upp sig, kom precis in
på din blogg. Så jag önskar GOTT NYTT ÅR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards