Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 31 december 2007

Kan inte sova...

Av grodis - 31 december 2007 00:45

Borde kanske sätta mig och skriva en sammanfattning av år 2007?

Det kan ju vara kul... eller inte... Nyttigt för att knyta ihop säcken och lämna 2007 bakom sig. Kanske? Bara för att konstatera faktum. Men också för att orka se framåt. Försöka finna HOPPET igen...


Jo, jag ska göra det. Jag ska ta mig tiden för det imorgon.

Men det får bli över morgonkaffet istället, för nu ska jag försöka locka till mig John Blund så jag får sooooova....


23 timmar och 45 minuter kvar av 2007.


Snart, snart nytt år... och NYTT hopp!

 
 
Ingen bild

Camilla

31 december 2007 00:52

Hej Grodis!
Är en sån där anonymis som läser din blogg regelbundet, varje dag faktiskt. Lade märke till dig en gång på Aff och har sedan läst här.
Vet inte egentligen vad jag vill säga, mer än att jag känner och tänker med dig. Har det själv jobbigt i livet, men av en helt annan anledning. Jag har en del av det du saknar, men du har det jag saknar... Konstigt kanske, men livet är inte alltid lätt heller....eller rättvist.

Ville bara skicka några ord, hoppas du kommer att må bättre snart.

Många kramar!

 
Ina igen

Ina igen

31 december 2007 00:59

Läs Malins kommentar igen, i inlägget under... *tipsar* Hon kan sin sak både genom sin yrkesroll och egen erfarenhet (jag har personlig erfarenhet av båda!). Det är rätt väg att gå, det känner jag i magen och min magkänsla har aldrig lurat mig!!

http://inatankar.blogspot.com

 
Miniu

Miniu

31 december 2007 12:16

Hej Grodis!
Jag har nyss gjort det samma, skrivit en sammanfattning, och det känns verkligen som ett bokslut.
Ha en fin dag!
Kram!

http://miniu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Magdalena

31 december 2007 14:03

Skickar dig en massa nyårskramar.
När det är nyårsafton för mig, brukar jag alltid tänka att det kan inte bli värre än året som varit.
Säg till dig själv att du ska "äga" 2008 att det är ditt år, att nu kommer din tur. Jag vet att det är jätte svårt, men försök...

Kram på dig, tänker på dig vännen!!

 
Johanna

Johanna

31 december 2007 14:12

Vill önska dig och din familj GOTT NYTT ÅR 2008!!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska bli ett bättre år för er, att du Grodis ska må bättre och ser ljusare på framtiden!!!

Stor kram Johanna

http://grynisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards