Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2006

Ny dag, nya möjligheter ....

Av grodis - 4 oktober 2006 08:18

..att få tag i Familjerätten och kanske ÄNTLIGEN få besked om hur vi ligger till i kön!? Maken sa i bilen på väg till jobbet att han ringer och försöker komma fram till kösamordnaren till kl. 09.00, då han ska på utbildning. Sen får jag ta över! Det känns bra. Vi är helt överens om det och det känns skönt att höra det från honom själv och att det inte är jag som pressat honom att jag vill ringa "istället". Idag hoppas vi på besked - och BRA såna! *pirr*Igår kväll var jag på en jättemysig och trevlig tjejmiddag på en av stans restauranger. Vi har alla lärt känna varandra genom "IVF-tjejträffar" och fortsatt att träffas på det privata planet. Jättemysig kväll med mycket skratt och jag hoppas det blir fler gånger. :-) Vi var 5 tjejer. 2 har fått 1 dotter var. 1 är höggravid med sitt första barn. 1 väntar på äggdonation. Och så jag, väntar på adoption. Vi har nästan täckt hela registret.. Trots vår krokiga och olika väg, så pratar vi alla så bra med varandra och har stor förståelse och intresse inför allas situation. Mysigare tjejer är svåra att finna och det måste jag säga att det är det POSITIVA med hela den här IVF-karusellen som vi gått igenom, annars hade jag aldrig mött dessa fina tjejer!

 
 
Sassa

Sassa

4 oktober 2006 08:42

Åh, vad mysigt det där lät! Trots, som du skriver, den krokoga vägen lät det varmt och mysigt med era träffar. Väntar ivrigt på att få läsa om vad Familjerätten säger idag!!
kram!

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

Cathy

4 oktober 2006 09:18

Håller tummarna stenhårt !!!

Åh vad mysigt ni har haft det, och det låter verkligen som ett gäng med toppentjejer ;O)
Kram Cathy

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards