Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2006

Säng, säng, säng...

Av grodis - 4 oktober 2006 23:07

Jippie! Kanske är det snart äntligen sängköp på G!Inte ny säng så.. men ny gavel + sockel! Maken gillade den också och på bilden är den i valnöt, men vi kommer isåfall välja oljad ek, för vi ska lägga in ekparkett på övervåningen i vinter.Tänk att ha ett fint inramat foto på vår änglapojke Viktor i mitten.. lite fina ljuslyktor uppepå... *mys* Och bra litteratur i facken på sidan + mobilen (väckarklockan).Jag tycker det blir en bra lösning i vårt sovrum som är rätt trångt. Vad säger ni?? *nyfis*

 
 
Arletta

Arletta

5 oktober 2006 07:31

Jättefin säng och bilden på Viktor kommer att passa in perfekt! Vi är ju också i renoveringstagen och ska köpa lite nytt. Det är så himla roligt att få det lite uppfräschat!

http://wallemini.blogg.se

 
Tess

Tess

5 oktober 2006 10:33

Jätte fin!! Vi har tittat på den innan också men har nog kommit fram till nu att vi ska bygga en "vägg" mitt i rummet och ställa sängen mot den och ha garderob bakom. Men vi är inte helt klara i planen ännu ...

http://www.malika.se

 
mie

mie

5 oktober 2006 10:37

Vaddå, så ingen bild på MIG?! ;-)

Sängen ser JÄTTEFIN ut och kommer nog passa in kanon med ek-golv. Fint!

/mie

http://mucklan.se

 
Sassa

Sassa

5 oktober 2006 10:48

Åh, den var ju jättesnygg ju! Ser ut att få plats med både bild på Viktor och storesyskon där ju.. ;-) Hoppas du får tag på Familjerätten idag och att det är ett glatt och fint besked ni får!
kramis

http://www.wallskog.blogg.se

 
Beckis

Beckis

5 oktober 2006 23:04

Verkligen jättefin säng!! Vart finns den att köpa?! Preciiiiis en sån där vill vi ha också.

Tusen varma styrkekramar till er! Att denna process ska ta sån jävla tid rent ut sagt.

KRAMAR!!

http://tindele.blogg.se

 
Ingen bild

Grodis

5 oktober 2006 23:07

Tack allihop! Vad gulligt av er att tycka till! På MIO finns den, så det är bara att börja spara då.. ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards