Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2006

Jag måste verkligen vara sjuk...

Av grodis - 10 oktober 2006 14:52

..för det finns inte på världskartan att jag INTE känner hunger??! Men det är ett faktum. Jag är INTE hungrig, jag är INTE törstig, jag är INTE ens sugen på något gott!?Hmmmm....Någon som har tips om hur man får stopp på en RINNANDE näsa förresten? Jag börjar bli trött på denna öppna kran och det börjar bli rött och sårigt också...*deppar o tycker synd om mig själv*Iskallt och jävligt är det här hemma också, för vi har INGA element!! :-( *fryser häcken av mig snart*

 
 
La familia

La familia

10 oktober 2006 15:15

Min och min fars huskur mot dålig aptit på grund av sjukdom är stekt fläsk. Jag är inte säker på att det funkar på alla, men du kan ju i alla fall känna efter om det skulle locka med lite fläsk och bolagssås.

http://liteavvarje.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

10 oktober 2006 23:40

krya på dig vännen

http://hem.passagen.se/accom

 
Tess

Tess

11 oktober 2006 08:23

Riktigt, riktigt mjuka näsdukar och en bra kräm att smörja näsan med ... Vet inte om det finns något som stoppar rinnandet annat än att ligga hemma i soffan och dricka varmt och ta hand om sig. Glass är väl bra ;) Det är vad min kost brukar bestå av när jag är sjuk. Det och te.

Krya på dig!

http://www.malika.se

 
Monica

Monica

11 oktober 2006 11:41

Ville bara komma med friskbaciller till dig. Blås blås, hoppas de når fram snart.

kramis

http://barbamamma.blogg.se

 
Ingen bild

Grodis

12 oktober 2006 15:41

La familia>> Du menar inte allvar nu va? ;-) Fy bubblan vad läskigt det där lät! *urk*

Monica>> Tack min vän! Friskbacillerna verkar sakta men säkert ha hittat till mig idag (torsdag) *hoppas hoppas* Stor kram!

Tess>> Jag tackar för dina råd och har följt dem och sakta men säkert börjar jag återvända till livet igen hoppas jag. Nu håller jag tummarna för att du inte blir sjuk! Stor kram!

 
La Familia

La Familia

13 oktober 2006 16:52

Jag sa ju att det inte funkar på alla, men visst är jag seriös. Nästan. Vi brukar inte göra bolagssås, men stekt fläst, i synnerhet efter maginfluensa äter vi på fullaste allvar. Men vilken tur att du har vänner som bättre än jag kan komma med goda råd. Och va bra att du nu mår bättre. (Utan fläsk)

http://liteavvarje.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards