Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2006

*zzZZzzZZ*

Av grodis - 17 oktober 2006 08:11

Hur trött kan man vara..?Jätte, jätte, jättetrööööööööööött... tydligen.MEN det är självförvållat.Konferensen jag var iväg på söndag-måndag var oerhört mysig och trevlig och vi fick lyssna på ett föredrag under 1,5 h i söndags och det var inte direkt betungande. Efter det fick de som ville bada i den varma poolen medan tre och tre fick våra behandlingar. Jag testade en C-kur för ansiktet och det var helt gudomligt! Riktigt skönt och efteråt var jag skönt trött och avslappnad och förstod inte riktigt hur jag skulle orka hålla mig vaken ända till kl. 19.00 när middagen skulle vara.Det bjöds på vin, öl och cider vid poolkanten och vi satt och småpratade till kl. 17.30 Efter det gick jag till mitt egna lilla pluttiga rum och duschade och gjorde mig i ordning. Det bjöds sedan på 3-rätters middag: Förrätt: Vitlöksfrästa räkor på bruschettaVarmrätt: Strutsfilé med ugnsrostade grönsaker och timjanpotatisEfterrätt: Äppelpaj med äkta vaniljglassMUMS!Festen började och fortsatte långt in på natten. Självklart var jag en av de sista i säng och klockan hann bli 03.00 innan jag kröp mellan lakanen. *oj...* Morgonen efter var det TUNGT att komma upp ur sängen kl. 08.00 kan jag lova.... ;-)Det fanns faktiskt de hurtiga personer som var med på vattengympa kl. 7-8 men jag avstod. *zZz* Lite samtal fram till lunch och sen åt vi (igen) och styrde sen kosan mot Västerås och jobbet igen. Kl. 13-17 jobbade jag.. eller inte.. jag gäspade oavbrutet! Sen till IKEA efter jobbet och lämna tillbaka servisen + korgstolen jag köpte för några veckor sen. Hittade nya påslakan + lampa till hallen (se bilden) ÄNTLIGEN!! blev jättesnyggt och fondtapeten vi har i gråsvart med guldiga blommor kom verkligen fram! :-) Och så de obligatoriska värmeljusen såklart... Hade inte vett att lägga mig tidigt igår kväll heller, så klockan var tolv innan jag kom i säng... Smart... Så inte är man pigg idag heller och det är knappt dagsljus... *zzzzZZZZzzzz*HÄR VAR VI!

 
 
Tess

Tess

17 oktober 2006 08:38

Låter ju helt fantastiskt!! Det var du värd!

http://ww.malika.se

 
Magda

Magda

17 oktober 2006 10:16

Vad härligt det låter med behandlingar o god mat. Den trerätters måste ha varit superb. Varför kan inte mitt jobb fixa nåt sånt, med massage o god mat? Landstinget är väl för snåla skulle jag gisa. :)

Hoppas att du inte är allt för trött så det går bra att jobba idag.
I Piteå är det finfint höstväder, sol o fem grader varmt. Men det skulle visst bli snö senare i veckan. *vill inte*

http://magda.bloggagratis.se

 
Arletta

Arletta

17 oktober 2006 23:26

Åh..en sån lampa funderar jag också på till vår gråsvarta fondvägg. =D

http://wallemini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards