Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 5 februari 2007

Frostig morgon...

Av grodis - 5 februari 2007 11:02

Idag när jag vaknade var landskapet vitt. Vitt. Vitt.Överallt var det vitt. Träden var så där vackert frostnupna och när vi åkte till jobbet var det dessutom en kritvit dimma som gjorde att bilarna framför körde 55-60 km/h... istället för 70-80... Jag som gillar att köra lite fortare satt och svor och förbannade de skraja bilisterna. Faktum är att den bil som körde framför var en gammal Volvo som slirade som sjutton i första korsningen så då började jag förstå varför han körde så sakta. Frosthalka.Måste träna upp mitt morgonhumör, för det är inte bra. Kanske det blir ordning på det framöver? Hoppas jag. Jag är inte människa på morgonen innan frukost. Kanske jag ska börja med att äta frukost hemma, INNAN jag sätter mig och kör bil? Hmmmm.. tål att tänkas på. Och testas. Se om det blir färre svordomar... OM inte annat så för makens skull... *s*Apropå make... Min älskling - denna bilden är till dig. Ser du? Som skapt för denna dag. Och för dig och mig. ;-)Puss!

 
 
Maria

Maria

5 februari 2007 13:16

*Tittar in*
Ser att ni ska adoptera! Spännande!

Är själv adopterad från Vietnam, då jag var ca 2 månader, är 13 år idag och min lillebror är adopterad från Korea.

Önskar er all lycka till! =D

http://mariasdagar.wordpress.com

 
Manne

Manne

5 februari 2007 19:49

Härlig bakgrund...
ny va?

Har inte sett den iaf...

/Tjing

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

5 februari 2007 21:12

Maria>>Åh, tack så mycket! Känns extra roligt att få en lyckönskning ifrån dig som själv blivit adopterad. Tack snälla! :-)

Manne>>Du vet.. jag har svårt att bestämma mig och nu blir det denna ett tag... ;-)

 
Ingen bild

Lillan

6 februari 2007 14:54

Jag brukar ha mest MOT-trafikanter när jag är ute och kör på morgonkvisten ;-)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards