Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 8 februari 2007

Memory Loves You

Av grodis - 8 februari 2007 10:15

Hade förbeställt Sophie Zelmanis nya skiva "Memory Loves You" så vi hade den i brevlådan igår, på självaste releasedagen! Lyssnade igenom den ett par gånger och hon är verkligen helt fantastisk denna tjej! Så skön röst. Så underbart att lyssna på. Och söt är hon också till makens stora glädje.. *hehe*Det är maken som fått mig att upptäcka denna Sophie, och jag gav ju honom en weekend i Göteborg i mars, då vi ska få uppleva hennes röst live på Trädgår´n. Jag LÄNGTAR!

 
 
Ingen bild

solna-madde

8 februari 2007 12:50

Jag vill också åka på romantisk helg till Göteborg!!!!!
Men vi kan ju knappt få ihop ett biobesök så det lär nog dröja ;-)

kram!

 
Monica

Monica

8 februari 2007 13:27

Åh vad mysigt att ni åker dit ihop. Avis, jag vill med göra nåt med sambon, men det får jag väl se i stjärnorna efter, för han verkar inte lika intresserad som jag, suck
Jag har sagt att jag vill åka spa båt med honom och minstingen tex.

Tur jag har vänner att göra de sakerna med, men det är inte riktigt samma sak.
kram

http://barbamamma.blogg.se

 
Nina & co

Nina & co

8 februari 2007 21:06

Hej Grodan!
Jag har inte varit in här på läääänge! det har ju hänt massor för er, oj så spännande! Måste komma ihåg att kika in här oftare!
Ahh ser att du beställt Zelmani via Bengans, kan säga att maken min har suttit MÅNGA timmar att få dessa förbeställningar att funka, hehe! Han programmerar ju deras butikdatasystem *helt onödigt vetande* ;)
Hur som helst, jag skall försöka kika in här oftare! :)
Mysigt med Gbg! Många kramar!

http://ninizz.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards