Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 9 februari 2007

Löööööövely....

Av grodis - 9 februari 2007 16:50

Snart e´re heeeelg! Hurra!Ser fram emot en lugn och skön helg med mycket mys och god mat *blink* tillsammans med maken. Om det är fint väder imorgon ska jag försöka vara ute lite så jag får den friska luft jag så väl behöver. Maken pratade om att elda lite ris som ligger kvar sen i höstas då han fällde några träd tillsammans med grannen. Jag kan nog hjälpa till där lite grann. Se det som lite styrketräning om inte annat.. ;-PIkväll är det slökväll i soffan. Någon bra film kanske? Funderar på att se IceAge2 - The Meltdown. Jag såg ettan när vi var på väg till Venezuela på vår bröllopsresa i november 2005 och OJ vad jag skrattade och fnissade högt för mig själv när jag satt på flygplanet! *s* Jag gillar tecknat!Ha en jättemysig kväll alla kända och okända vänner som läser!

 
 
Manne

Manne

9 februari 2007 19:31

NEEEEEJJ!!!

Den är inte på långa vägar lika bra som ettan. Tveksamt om man kan kalla den sevärd.

Men då är det en Manne som recencerar...

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M

10 februari 2007 09:44

Helt off topic egentligen, men jag måste bara få säga att det låter så mysigt när du skriver om hur du och din man pysslar med ert hus och trädgården! Det märks så hur ni trivs, och dina beskrivningar får mig att verkligen längta efter att ha hus själv...... Hoppas du får en fin helg!

 
Manne

Manne

10 februari 2007 10:16

Ja! *elda* **elda** ***elda***
****ELDA****

Det är så mysigt speciellt om det är kallt och finns snö...

Var rädda om er och skrik "TIMBER!"
Kram!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

12 februari 2007 10:58

Manne>>Hehe.. okej.. men jag/vi tänker nog se den ändå. ;-P

M>> Åh, tack så mycket! Hoppas du också hade en finfin helg! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards