Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 12 februari 2007

Så!

Av grodis - 12 februari 2007 09:49

Lite petrolblå. Eller grönaktigt. Jag vet inte riktigt exakt färgens namn, men nu känner jag mig nöjd. Min infobild har också ändrats och den har jag även kört förut vet jag. Lite mer "skyddat"... Nu kör jag så här ett tag. Till våren. Då är det dags att få in lite ljus även i bloggen. Måndag morgon. En riktigt jobbig morgon, för jag har haft så ont i magen. Eller inte magen utan under revbenen. Liknande det jag hade på juldagen och som jag fasar för att uppleva igen! Nu var det ju tydligen inget gallstensanfall ändå, eftersom UL visade att jag inte hade några gallstenar, men ONT så förbannat hade jag och tydligen kunde det varit något slags "tarmknip".Idag har jag liknande, men inte alls lika ont. Var dock lite orolig för att det skulle stegra och bli samma vända igen, men *peppar peppar* verkar det ha lugnat sig lite och kvar har jag ett konstigt sug i magen. Kanske lite katarrvarning? Jag är trots allt väldigt spänd och nervös inför onsdagen.... Ska gå och fiska efter en samarin tror jag bestämt...

 
 
Manne

Manne

12 februari 2007 11:02

Justa färger :)

Det du beskriver låter ju lite som stressmage...
Brukar du känna av det lite grann då och då?
Typ efter att du har ätit eller druckit mycket?

Jag kan känna av en stickande smärta i övre delen av magsäcken när jag äter mindre mat igen, dvs magsäcken är 'för stor'.

Onsdag kommer att bli en rolig dag. Inget att oroa sig för alls!!

Kram!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

12 februari 2007 11:10

Manne>>Tack! :-)
Ja, det är nog lite stressmage tror jag. Det liksom suger och gör lite ont.. svider.. Jag drack fullkornsvälling imorse bara, sen blev det en grov smörgås med ost på jobbet.. och en kopp kaffe.. *måste ha* Känns lite bättre nu och snart är det dags för lunch och jag har faktiskt med mig matlåda idag, tro´t eller ej. Laxfilén från igår.. *gött*

Hoppas du är på bättringsvägen och piggare idag??

Kram!

 
Tess

Tess

12 februari 2007 11:16

Underbar färg, det görs alldeles för lite kläder i den färgen. Och tapeter för den delen. Jag hade kunnat tänka mig precis denna tapeten på en vägg hemma. Fantastiskt!Håller tummarna för dig den här veckan!! Jag ska försöka hänga på, jag måste börja äta bättre!

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Magda

12 februari 2007 12:46

Jag vill bara önska dig lycka till på onsdag! Vilken möjlighet att få hjälp så där, när man är i grupp så blir man nog mer motiverad att lyckas. Jag håller tummarna att det går bra för dig....och att det går om i din mage. :)

 
Elin

Elin

12 februari 2007 12:50

Så fint det blivit här! *igen* ;) Det låter som om din mage är lite stressad och det kanske inte är så konstigt nu. Stort lycka till på onsdag! (vi får väl se om vi kan äta lunch nå mer på stan sen då, eller om du ska leva på groddar... *ler*) kram!

http://sedlacek.se

 
Monica

Monica

12 februari 2007 13:05

Nej nej du ska väl inte få så där hemskt ont i magen igen, det var en rysare förra gången. Hoppas det hellre är "vanlig magkatarr" men det är heller inte roligt att få.
kram och ha en fin måndag

http://barbamamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards