Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 12 februari 2007

Den 12 februari 2001...

Av grodis - 12 februari 2007 16:32

...födde min barndomsvän en liten dotter, Emelie.En av de gladaste dagarna i mitt liv! Jag fick även äran att bli gudmor (eller fadder som det numera heter) till denna underbara tjej och oj vad rörd jag blev när jag tillfrågades. Det är Emelie och jag på bilden och den är snart 6 år gammal för hon var någon månad eller två på den. Jösses vad tiden går!Idag fyller Emelie 6 år och börjar bli stora damen och vi ska strax iväg hem till henne på kalas och tydligen ska det bjussas på våfflor. *Mums!*Presenterna blir en ny Barbie (till hennes redan stora samling, men man kan aldrig få för många vet jag av erfarenhet...) och så får hon en låda med jättefina pärlor och stenar i silver och svart så hon kan göra egna armband och halsband. Nu är det inte rosa som gäller längre utan det ska tydligen vara svart och tufft! ;-)Hipp, hipp HURRA HURRA HURRA HURRAAAA för goaste och charmigaste Emelie idag!

 
 
Bridz

Bridz

12 februari 2007 16:59

Vilken otroligt vacker bild!

http://bridz.blogspot.com

 
Maria m. Anna f.v. 23+2

Maria m. Anna f.v 23+2

12 februari 2007 21:49

Halloj Grodan! Följer dig fortfarande, hoppas det går fort tills ni får hem er bebis, jag vet ju att ni har väntat länge. Kram
//Maria

http://maran.bloggagratis.se

 
Tess

Tess

13 februari 2007 10:21

Va fina ni är. :)

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Grodis

13 februari 2007 14:52

Bridz>>Åh, tackar! :-) Kul att du kikar in! Hoppas ni mår bra? Ser fram emot lite fler bilder på Laban! ;-)

Maria m. Anna>>Heeej! Längesen ju! :-) Hoppas ni mår bra? Vad roligt att du kikar in här hos mig. *glad* Tack snälla du! Kram!

Tess>>TACK! :-D Iofs är det 6 år sen och både jag och Emelie har ju förändrats en del... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards